Missä teillä menee pettämisen raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tälläistä pohdintaa tänään. Itse en näe pettämiseksi vielään halailemista ja pusujen antamista. Seksi on pettämistä vasta jos siihen liittyy tunteita! Olenko ainut joka ajattelee näin laajasti?
Tuossa perjantaina rakkaan ystäväni kanssa vietettiin mukavat neljä tuntia halaillen/lähekkäin oleillen ja siinä sivussa muutama pusukin vaihdettiin. Ei ole mitään morkkista. Hän on vain niin helvetin tärkeä ihminen minun elämässä, että tuo tuntui uskomattoman hyvälle. Muuta en häneltä haluakkaan. Ja siis joo, olen ihan vakituisessa suhteessa ja meillä menee todella hyvin. Jopa makkarissa ja mieheni antaa paljon hellyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
pettäminen on sellaista mitä ei voi toiselle kertoa.

Joo ja mitä ei haluaisi puolison tekevän jonkun toisen kanssa.

En yhtään tykkäisi tuosta ap:n tapauksesta; jos mieheni köllöttelisi jonkun kanssa ja pussailisi.

Henkisessä mielessä kaikki sellainen toiminta, mikä tietoisesti ja tarkoituksella salataan puolisolta. Fyysisessä mielessä suuteleminen on mulla ainakin raja. Seksi nyt ilman muuta on pettämistä. Nää asiat pitää mun mielestä selvittää parisuhteen alussa, jotta molemmat tietää mitä toinen odottaa toiselta, jos niin ollaan sovittu, niin sittenhän se on ihan OK halailla ja suudella muitakin.

Eli tällä ajatuksella petin miestäni, kun ajoin sen auton tolppaan enkä oo kertonut sille tänä päivänäkään siitä asiasta. Autoon ei tullut onneksi sen koommin jälkeä. Ja mun ukko on toooosi tarkka autoistaan... :saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:

Eli tällä ajatuksella petin miestäni, kun ajoin sen auton tolppaan enkä oo kertonut sille tänä päivänäkään siitä asiasta. Autoon ei tullut onneksi sen koommin jälkeä. Ja mun ukko on toooosi tarkka autoistaan... :saint: :saint:

no siinäpä salailet.
kyllä mie pystyisin tommosen ukolle kertomaan,,ei meidän suhde oo yhdestä autosta kiinni.

Eiköhän jokainen suhde määrittele sen,mikä on pettämistä.
Mulle pettämistä olisi,jos miehelläni olisi tunteitä toista kohtaan, ilmenisi se sitten halauksena tai seksinä,yhtä paha,jos tunteita on.

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Eiköhän jokainen suhde määrittele sen,mikä on pettämistä.
Mulle pettämistä olisi,jos miehelläni olisi tunteitä toista kohtaan, ilmenisi se sitten halauksena tai seksinä,yhtä paha,jos tunteita on.

miehesi? mikä olis petäämistä jos sinä tekisit jotain? miksi aina se on mies joka pettää?

Ei-hyväksyttyä toimintaa meillä on seksuaalisessa mielessä toisen käpälöinti (rinnat/peppu jne..) , suutelut, seksi, sekä em. toiminnan valmistelu :whistle:

Eli huoletta voi ystäviä halata ja poskelle moiskauttaa, mutta salamyhkään kuhertelua emme suvaitse.

Tosin aika vaikea kuvitella miestä kyhnäämässä kenenkään kanssa ilman että siihen on sitten joku todellinen syy, eli varmaankin olisi enemmänkin pelissä silloin. :kieh:

No meidän parisuhteessa raja menee jo tuossa suutelemisessa (nyt ei siis kyse mistään poskeen suikattavasta tervehdyspususta...) ja panot nyt ilmiselvästi ovat meidän näkökulmastamme pettämistä.

Se sitten taas on toinen asia, mitä tekisin, jos mieheni kertoisi pettäneensä. En mä suutelusta sitä pihalle viskaisi, enkä varmaan yhdestä kännipanostakaan, mutta sitä useampi "satunnainen pano" ja suhde johonkin toiseen olisivat kyllä sellainen juttu, että meidän yhteinen elomme olisi ohi. Huolimatta siitä, että tähän mennessä yhdessäolovuosia on kertynyt reilut 13.

Eikö sinulla nimenomaan ole jo tunteet pelissä?

"Seksi on pettämistä vasta jos siihen liittyy tunteita!"

"Hän on vain niin helvetin tärkeä ihminen minun elämässä, että tuo tuntui uskomattoman hyvälle."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö sinulla nimenomaan ole jo tunteet pelissä?

"Seksi on pettämistä vasta jos siihen liittyy tunteita!"

"Hän on vain niin helvetin tärkeä ihminen minun elämässä, että tuo tuntui uskomattoman hyvälle."

no näinpä..

meillä piti olla vapaa suhde eli sai tehdä mitä halus, kunhan kertoi siitä toiselle. kerroin miesystävälleni, että otin sellaselta espanjalaiselta mieheltä suihin laivalla ja mun mies katkasi meidän suhteen sen enempiä kertomatta syytä :( vapaat suhteet ois hienoja, mutta harvoinpa ne taitaa ihan toimia. usein mustasukkaisuus kuitenkin astuu kuvioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
[

no siinäpä salailet.
kyllä mie pystyisin tommosen ukolle kertomaan,,ei meidän suhde oo yhdestä autosta kiinni.

Niinpä salailenkin :laugh:

enkä mie pahalla sanonut.
mie vaan tykkään itse suhteessa ettei tarvi salailla niitä vaikeitakaan asioita, on luottamus siihen toiseen että selvitään vaikeistakin asioista.

Yhteistyössä