Missä te reissaatte lasten kanssa tänä kesänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karavaanin keula suunnataan kohti lappia. Tehään sellanen pitkä useamman viikon pitunen. Se yks huvipuistoreissu täytynee sovittaa johonkin kohtaan. Reissulla käyään mummuloissa ja sielä mikä sopivasti osuu kohalle.

Ensi viikko Huhmarin lomakeskuksessa, loppulomalla heinäkuussa otetaan rennosti mökillä ja kotona, käydään Puuhamaassa ja ehkä jossain muussakin huvipuistossa.

No Tykkimäellä käydään tässä pitkin kesää, varmaan nyt viikonloppunakin rekkoja kattomaan. Vissiin ei vielä tartte muita huvipuistoja käyä. Sit tehdään Pohjois-Pohjanmaan reissu mummoloihin ja Helsingissä varmaan käydään mummolassa ja Korkeasaaressa.

Hei! me menemme koko perhe viikoksi pärnuun viroon ja ehkä käydään jossain huvipuistossa suomessa=)) Niin ja meitä kaksi aikuista ja neljä lasta=) vuokrattiin asunto pärnusta meren ääreltä

Me mennää miehen kanssa kahdestaan laivalla tallinaan ja siellä odottaa hotelliyö ;) Ja lapsen kanssa lähdemme huvipuistoon, ehkä tykkimääkeen. Muuten olemme vain kotona, kun meidän koti on kuin mökki, uimaranta ja oma rauha :)

[QUOTE="myrskyluodon maija";26426130]Hei! me menemme koko perhe viikoksi pärnuun viroon ja ehkä käydään jossain huvipuistossa suomessa=)) Niin ja meitä kaksi aikuista ja neljä lasta=) vuokrattiin asunto pärnusta meren ääreltä[/QUOTE]

Pärnu on kiva kesäkaupunki.

lapissa ollaan parhaillaan. Sunnuntaina ranuan eläinpuisto ja siitä Simoon. Sitten kalajoelle ja siitä mennään mökille ja etelä-suomeen päin. Käydään Powerparkissa ja särkänniemessä. Heinäkuussa olen sitten lasten kanssa keskenään ja ollaan Turun suunnalla eli Naantali, Nauvo yms. ja tietysti olen mökillä Turun saaristossa muksujen kanssa. Turun linnaan mennään ainakin käymään.

Ihan vaan Muumimaailmassa ja Särkänniemessä.
Mulla on jossain vaiheessa reissu synnärille, isommat lapset käy viikon urheiluleireillä, yks lähtee lisäksi kolmeksi viikoksi Jenkkeihin ja yks kahdeksi viikoksi Turkkiin.
Ja pienimmät menee varmaan mummolaan jossain vaiheessa.

Yhteistyössä