Missä tapauksissa työnantaja on maksaa äp rahan ekalta oliko se nyt sitten 3kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
kenellä työnantaja on maksanut?
mulle sano palkanlaskija että eivät maksa..ja tää sama palkanlaskija on saanut sen 6kk tuloselvitys lapun täytettyä 3 kertaa VÄÄRIN!
ekalla kerralla oli aikaväli väärin,sitten oli summat päin peetä ja nyt..kaikista paras!hän on kirjottanut siihen lappuun että olen ollut s-päiväraha hakijana ..oli vähän että :o
oon ollu hakijana 13-18.6 ja lopun aikaa kesälomalla!
eihän kesälomalla voi olla s-päiväraha hakijana??vai voiko muka?
en oo ees saikulla ollu muuta kun 13.-18.6..
ja siinä paperissa lukee ettei mulle oo maksettu palkkaa tolta(13.6-13.7) ajalta,vaikka oon saanu loma-ajan palkan ym.
ja lomaltapaluu raha olis muka maksettu jo?vaikka tulee maksuun 30.7

haluisin tietää että mitä tää palkanlaskija oikeesti vetää,vai eikö se tosiaan tiedä!!
|O

nyt nimittäin jos se ei sitä rupee pikkuhiljaa saamaan oikein niin jään varmaan ilman ä-päivärahaa trai vastaava..mitäs sitte tehään??!!

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tietääkö kukaan kaupan tessistä?
tuntuu että se akka kusasee simmuun heti kun silmä välttää..
siis oikeesti,ihan kun olisi siltä jotenkin pois

Ei miun mielestä kaupan tessiin kuulu että työnantaja maksais..ainakin oon hakenu koko ajalle kelalta.

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:

Ei miun mielestä kaupan tessiin kuulu että työnantaja maksais..ainakin oon hakenu koko ajalle kelalta.

ei oo mulle ainakaan maksettu kaupan alalta yrityksen puolelta.

Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:

ei oo mulle ainakaan maksettu kaupan alalta yrityksen puolelta.

ookoo..ei pamin sivuilta löytyny mutta nyt selkkis.
täytyy toivoo nyt että sais nuo paperit kuntoon että vois sitten turvallisin mielin odotella loppuun asti.
kiitos :flower:

valtio ainaki maksaa ekalta 72pvältä palkan,mutta sitten taas sen ajan äippärahat menee työnantajalle,,,itse ainakin näin sain ja meijän työpaikalla muutkin äipät,,,

Minä sain toisesta lapsesta, sosiaalialan yksityinen työnantaja ja -sopimus. Ekastakin olin saman alan hommissa, mutta kuulemma riippuu työnantajasta, silloin en saanut. Pikkasen kirjavaa tämä touhu aina, kun liittyy meihin äiteihin jotain työnantajan velvollisuuksia!

Yhteistyössä