Missä se pirun tuuli on ku sitä kaipaa?????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
|O |O Olohuoneeseen, keittiöön ja partsille paistaa koko illan aurinko ja nyt olis edes pieni jatkuva tuulenvire ihana, mutta ei! |O mie tukehdun... Olisko jollakin lähettää tänne tuulta? Tai pilviä? :whistle:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä