T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:?
Bannattuna?
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Kiinassahan se on lomamatkalla.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja catlady:?
Bannattuna?
Hys , kiinas se on , eiks sä muista![]()
Pelkkä meno..takaisinpaluusta ei tietoa tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:minkäs takia savanna kiinan joutu? onx sillä paluulippu vai pelkkä meno?
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Pelkkä meno..takaisinpaluusta ei tietoa tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:minkäs takia savanna kiinan joutu? onx sillä paluulippu vai pelkkä meno?
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Pelkkä meno..takaisinpaluusta ei tietoa tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:minkäs takia savanna kiinan joutu? onx sillä paluulippu vai pelkkä meno?
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Pelkkä meno..takaisinpaluusta ei tietoa tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:minkäs takia savanna kiinan joutu? onx sillä paluulippu vai pelkkä meno?
ok, taitaa olla työmatka kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja punainen:kivoja nää sisäpiirijutut ku muille ei kerrota vaikka kysytään.. naureskellaan vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja catlady:?
Bannattuna?
Hys , kiinas se on , eiks sä muista![]()
Hups...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tietoa?:entä savannan toinen puolisko black diamond?
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja punainen:kivoja nää sisäpiirijutut ku muille ei kerrota vaikka kysytään.. naureskellaan vaan..
Mitäs oot harmaa.Yv voit aina kysyy niin kerrotaan
Alkuperäinen kirjoittaja punainen:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja punainen:kivoja nää sisäpiirijutut ku muille ei kerrota vaikka kysytään.. naureskellaan vaan..
olin pitkän aikaa musta, mutta mun viesteihin ei ikinä vastattu, eikä juttuihin päässyt siltikään mukaan! tietyt ihmiset vastaa vaan tietyille..
joten en jaksa vaivautua olemaan musta turhan takia!
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja punainen:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja punainen:kivoja nää sisäpiirijutut ku muille ei kerrota vaikka kysytään.. naureskellaan vaan..
olin pitkän aikaa musta, mutta mun viesteihin ei ikinä vastattu, eikä juttuihin päässyt siltikään mukaan! tietyt ihmiset vastaa vaan tietyille..
joten en jaksa vaivautua olemaan musta turhan takia!
Mustu ja heitä yv , kerron sulle stoorin ystävä hyvä.