Missä sais myytyä KANIN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka oman paikallislehden ilmoituspalstalla? Tai vaikka eläin.fi, ostamyy.com, näköjään suomi24:llakin on jotain myynti-ilmotuksia.. tai myy mulle? :D Meillä ois harkinnassa kanin hankkiminen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt ihmisiin;25518170:
Voi voi, kasvoiko se pikku söpö pallero isoksi? Myyntiin vaan ja uusia pentuja tilalle lasten leikkikaluiks.

joskus tilanteet muuttuu. mulla itselläni on 12vuotias koira ja 4vuotias kani, nyt kun meille tuli koiranpentu viimekesänä, on kanin vapaana olo lähes mahdotonta, koira jahtaa kania, puree ja läpsii tassuilla, yrittää myös mennä häkkiin ja auokoa kaltereita, olen harkinnut kanin luovuttamista sellaiseen kotiin, missä se saisi rauhassa juoksennella vapaana, nyt se ei sitä saa tehdä, koska en halua että koira sen tappaa.

[QUOTE="hmmm";25518271]joskus tilanteet muuttuu. mulla itselläni on 12vuotias koira ja 4vuotias kani, nyt kun meille tuli koiranpentu viimekesänä, on kanin vapaana olo lähes mahdotonta, koira jahtaa kania, puree ja läpsii tassuilla, yrittää myös mennä häkkiin ja auokoa kaltereita, olen harkinnut kanin luovuttamista sellaiseen kotiin, missä se saisi rauhassa juoksennella vapaana, nyt se ei sitä saa tehdä, koska en halua että koira sen tappaa.[/QUOTE]

Olisiko voinut harkita, ettet olisi ottanut koiraa kun kerran oli jo kaneja? Meillä on ulkokoira, joka sillon tällön käy sisällä. Kanit on silloin eristyksissä toisessa huoneessa, mutta silti paniikin omaisessa tilassa. Yleensä ottaen kun kanit on riistaa ja koirat riistan perään :( Minäkin haluaisin sisäkoiran, mutta ei kertakaikkiaan pysty ottamaan kanien vuoksi.

[QUOTE="hmmm";25518271]joskus tilanteet muuttuu. mulla itselläni on 12vuotias koira ja 4vuotias kani, nyt kun meille tuli koiranpentu viimekesänä, on kanin vapaana olo lähes mahdotonta, koira jahtaa kania, puree ja läpsii tassuilla, yrittää myös mennä häkkiin ja auokoa kaltereita, olen harkinnut kanin luovuttamista sellaiseen kotiin, missä se saisi rauhassa juoksennella vapaana, nyt se ei sitä saa tehdä, koska en halua että koira sen tappaa.[/QUOTE]

No miksi et luovu koirasta?

[QUOTE="vieras";25519588]Missä päin kani on, minkä rotuinen ja -ikäinen? ;) Me ollaan ottamassa tyttökania.[/QUOTE]

harmi ku tääl ei voi kaupata, mut käy tsekkaa kelt. pörssi tai joku muu jossai myynnissä kaneja :)

harmi ku tääl ei voi kaupata, mut käy tsekkaa kelt. pörssi tai joku muu jossai myynnissä kaneja :)

Mä ajattelin ottaa samalta kasvattajalta, jolta tuo nykyinenkin kani on, poikasen, mutta voisin ensin kyllä katsella noita ilmoituksiakin jos jostain löytyisi meille sopiva :) Olisi tietysti mukava ottaa taas pieni poikanen, mutta toisaalta kiva jos voi tarjota kodin jollekin vanhemmalle kanille joka sitä tarvitsee :)

Yhteistyössä