Missä rukoilijasirkka on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Webinfo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltii samas ketjus joku aika sit. Meillä kaikil ol nii kamalan kuuma. Sen ketjun tyyppejä tääl minä kaipaan. Ja muute... Mul o kuuma edellee. Mull hoidos kaverin vauva. Aiva ihana pakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:
Oltii samas ketjus joku aika sit. Meillä kaikil ol nii kamalan kuuma. Sen ketjun tyyppejä tääl minä kaipaan. Ja muute... Mul o kuuma edellee. Mull hoidos kaverin vauva. Aiva ihana pakkaus.

Helteistä pitää oppia nauttimaan sinunkin

Ja herra majuri voi lopettaa toisten haukkumisen. Jos rukoilijasirkka näet tämän viestin niin kaipaan sinua ja kirjoituksiasi. Missä olet. Ja mitä nämä ihmiset on sinulle tehneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:
Ja missä She-na??

She-na tais lopettaa sen avioerojupakan jälkeen (ainakin profiilissa niin lukee että ohi on) ja sirkka on joko harmaana tai sitten pitää hänkin paussia. onko tuo nyt ihmekään kun lyödään kun vierasta sikaa ja haukutaan.

Mitä te oikei tarkotatte. Kysyin missä rukoilijasirkka on.

Tämän vuorokauden aikana viime yönä ollut viimeksi palstalla, joten ihmettelen kysymystä! :attn:

http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-513c91a1-8fbc-4020-b6c7-aa35bed445bb

Vastausta en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:
Ja missä She-na??

She-na tais lopettaa sen avioerojupakan jälkeen (ainakin profiilissa niin lukee että ohi on) ja sirkka on joko harmaana tai sitten pitää hänkin paussia. onko tuo nyt ihmekään kun lyödään kun vierasta sikaa ja haukutaan.

Ikävää. :/
Tsemppiä molemmille kuitenkin :flower:

Hei, just pari päivää sit mietin et mitä sulle mahtaa kuulua. Onko lämpötila edelleen järjettömissä lukemissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Helteistä pitää oppia nauttimaan sinunkin

Sinä sen sijaan voisit opetella nauttimaan kovista talvipakkasista :xmas:

Yhteistyössä