W
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:Oltii samas ketjus joku aika sit. Meillä kaikil ol nii kamalan kuuma. Sen ketjun tyyppejä tääl minä kaipaan. Ja muute... Mul o kuuma edellee. Mull hoidos kaverin vauva. Aiva ihana pakkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:Ja missä She-na??
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:Mitä te oikei tarkotatte. Kysyin missä rukoilijasirkka on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:Ja missä She-na??
She-na tais lopettaa sen avioerojupakan jälkeen (ainakin profiilissa niin lukee että ohi on) ja sirkka on joko harmaana tai sitten pitää hänkin paussia. onko tuo nyt ihmekään kun lyödään kun vierasta sikaa ja haukutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:Oltii samas ketjus joku aika sit. Meillä kaikil ol nii kamalan kuuma. Sen ketjun tyyppejä tääl minä kaipaan. Ja muute... Mul o kuuma edellee. Mull hoidos kaverin vauva. Aiva ihana pakkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:Oltii samas ketjus joku aika sit. Meillä kaikil ol nii kamalan kuuma. Sen ketjun tyyppejä tääl minä kaipaan. Ja muute... Mul o kuuma edellee. Mull hoidos kaverin vauva. Aiva ihana pakkaus.
Helteistä pitää oppia nauttimaan sinunkin
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Toivottavasti bannissa
Alkuperäinen kirjoittaja mode:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Toivottavasti bannissa
Modena bannaan sinut kohta vuodeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:Alkuperäinen kirjoittaja mode:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Toivottavasti bannissa
Ja minä koko palstan kahdeksi vuodeksi jos ette ole kunnolla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:Alkuperäinen kirjoittaja mode:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Toivottavasti bannissa
![]()
![]()