Missä pornohiihtäjät on???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mis työ ootta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olin rakkaat ihmiset töissä, panetti kyl ihan vitusti ja jouduinki laittamaan siteen ku pillu oli ihan märkänä.
huomenna olen menossa ryyppään ja toivottavasti saan tyydytyksen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
olin rakkaat ihmiset töissä, panetti kyl ihan vitusti ja jouduinki laittamaan siteen ku pillu oli ihan märkänä.
huomenna olen menossa ryyppään ja toivottavasti saan tyydytyksen :whistle:

hehe.. ei voi muuta sanoa ku PEESI :D
 

Yhteistyössä