H
hukki
Vieras
Eli siis kyse on jäälauttaleivoksista. Pohjassa aineksina on rasva, sokeri, kananmuna, jauhoja jne hilpetööriä, sit on välissä suklaapaloja ja päällä marenkia. Nii missä tällaset piiraat tulee säilyttää ja missä ne säilyy parhaimpina? Ennen kaikkea aattelen tota marenkia, ettei se menis huonoks... Osaatteko neuvoa?