Missä piirakat tulee säilyttää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukki

Vieras
Eli siis kyse on jäälauttaleivoksista. Pohjassa aineksina on rasva, sokeri, kananmuna, jauhoja jne hilpetööriä, sit on välissä suklaapaloja ja päällä marenkia. Nii missä tällaset piiraat tulee säilyttää ja missä ne säilyy parhaimpina? Ennen kaikkea aattelen tota marenkia, ettei se menis huonoks... Osaatteko neuvoa?
 

Yhteistyössä