M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Mulla on nyt 11 ja 14 eikä ne oo koskaan tutkinu joka ikistä laatikkoa. Kasvatuskysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja Chupa:Alkuperäinen kirjoittaja akka:Mulla on nyt 11 ja 14 eikä ne oo koskaan tutkinu joka ikistä laatikkoa. Kasvatuskysymys.
Hahhah, ei kasvatuskysymys, vaan luonneMinä tutkin kymmenenvuotiaana kyllä kaikki paikat kotona kun yksin olin, ihan sukkalaatikoista vanhempien verotuspapereihin. Varsinkin joulun alla kaikki nurkat käytiin läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Mulla on nyt 11 ja 14 eikä ne oo koskaan tutkinu joka ikistä laatikkoa. Kasvatuskysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei meillä lapset kaikkia laatikoita tongi, miksi tonkisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja akka:Mulla on nyt 11 ja 14 eikä ne oo koskaan tutkinu joka ikistä laatikkoa. Kasvatuskysymys.
Oletko 24/7 heidän kanssaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja eikö tullut mieleen:Ihan tiedoksi että lukolliset kaapit ja laatikot on aika käteviä.
Alkuperäinen kirjoittaja nippu:meillä miehen sukkalaatikossa![]()