Missä pidätte pyykkikoreja, jos on 2. kerrostalo ja kylppäri alhaalla ja makkarit ylhäällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on yksi iso kori yläkerran vessassa.
Sekä 2 koria alakerrassa takkahuoneessa pesuhuoneen vieressä missä pesukone sijaitsee.
(vaalealle ja tummalle omat)
Kun vien puhtaan pyykin korissa ylös tuon samassa korissa taas alaspäin likaisen pyykin .
Meitä on 5 perheessä, joten monta koria tarvitaan muutenkin.

Mä laittaisin sekä että.

Meillä on makuuhuoneen ja khh:n välissä vain pesuhuone, ja silti makuuhuoneeseen kerääntyy pyykkikasaa... Khh:ssa on pyykkikaappi. Makuuhuoneesta kyllä kuljetaan suihkuunki.

Meillä on nykyään eteisessä. Siksi kun nuo nuoret tulee vaan siihen eteiseen ja heittää pyykit siihen ja lähtee taas omaan kotiin laiskottelemaan! Mutta nyt on ainakin eteisessä kori johon ne vaatteet sun muut saattaa jopa osua, ainakin osa. Ei tartte enää keräillä lattialta... Puhtaat vaatteet mä laitan muovikasseihin naulakkoon josta nuoret nappaa ne mukaansa.

Meillä on nykyään eteisessä. Siksi kun nuo nuoret tulee vaan siihen eteiseen ja heittää pyykit siihen ja lähtee taas omaan kotiin laiskottelemaan! Mutta nyt on ainakin eteisessä kori johon ne vaatteet sun muut saattaa jopa osua, ainakin osa. Ei tartte enää keräillä lattialta... Puhtaat vaatteet mä laitan muovikasseihin naulakkoon josta nuoret nappaa ne mukaansa.
Oikeasti?Siis ymmärrän kyllä että tuodaan pyykkipussi ja nätisti pyydetään että voisinko käyttää konetta/voisitko ystävällisesti pestä nämä,mutta tuolla tavalla olisi meidän etupiha aika pian täynnä pyykkiä.(Piha siksi,että sinne kippaisin jos eteisen lattialle niitä eksyisi.)

Yhteistyössä