ekan lapsen kanssa yllätyin kun oltiin syömässä (nyt en muista tarkalleen enää hotellin nimeä mutta Ähtärin eläinpuiston lähellä ) ja tilasin lapsellekin listaruuan ja siitä ei peritty mitään. alle 6 v (vai mitä se nyt sitten oli) syö ilmaiseksi, sanottiin. Naureskelin että sitähän olisi pitänyt tilata muksulle sitten listan kalleinta. Muutenkin olen ollut pääasiassa tyytyväinen ravintoloissa lastenkin kanssa, vaikka allergioita onkin, olen vaan aika tarkkaan selittänyt mitä ruuassa saa olla ja mitä ei.
kelasta kerran soitti virkailija minulle ja sanoi että laita hakemus kotihoidontuesta siksi kuukaudeksi kun meillä oli hoitajien työsuhteiden välissä katko yksityisenhoidon tuesta ja minä lomalla kotona. Hakematta olisi ne muutama kymmenen markkaa jäänyt. ei rahallisesti paljon mutta ajatus lämmitti enemmän.
tämän kylän kaupoissa ja muissa liikkeissä saan pääsääntöisesti aina hyvää palvelua.
Hyvästä palvelusta voi muuten kiittää jo heti siinä tilanteessa. itsestä ainakin se tuntuu ihan kivalta (vaikka joskus tuntuu että ei kommenttia on sama kuin ei negatiivista kommentoitavaa eli jollakin tapaa hyvin kuitenkin). viime viikolla neuvoin yhtä asiakasta puhelimessa vähän enemmän ja hän kiitteli moneen kertaan, vaikka en tehnyt mitään mielestäni ekstraa mutta hänelle se oli ekstrahyvää sillä kertaa.