Missä paras asiakaspalvelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Tuli toisesta ketjusta mieleen tällanen vähän positiivisempi ketju näin vapun kunniaksi :)

Itse kirjoitan tähän myöhemmin et mikä ois se mun paras asiakaspalvelukokemukseni ku tää kysely putkahti päähän eikä just vielä tuu mitään mieleen :)

no eipä mulla tuu mieleen mitään et mikä ois ollu jotenki erikoisen hyvää palvelua ku koen saaneeni aika hyvää palvelua aina.

Minä olen hyvin harvoin törmännyt kertakaikkisen huonoon asiakaspalveluun.

Hyviä nyt viime aikoina bongattuja ja ensimmäiseksi mieleen tulleita ovat Porvoon tulli ja Orimattilan katsastuskonttori ansaitsee täyden kympin jokaiselta käynniltä mitä siellä on käyty :saint:

Ainakin särkypäivystyksessä Helsingissä.
Kamala hammassärky oli ja minä häpeäkseni väsynyt ja kiukkuinenkin, purin sitä hieman hoitohenkilökuntaan. Hoitaja ja lääkäri olivat kyllä niin ihania ja hoitivat heti pahimman pois.
Ja olipa muuten helvetin komea nuori lekuri...ja hoitsukin oli kaunis ku mikä, vaikka minua se ei ilostuttanut mutta ehkä miespotilaita.
Tuli hyvä vappu mieli.

Mutta ne nyt olivat tuo työpari jotka olivat mukavia, on sitä inhottaviin hoitohenkilöihinkin törmätty.

ekan lapsen kanssa yllätyin kun oltiin syömässä (nyt en muista tarkalleen enää hotellin nimeä mutta Ähtärin eläinpuiston lähellä ) ja tilasin lapsellekin listaruuan ja siitä ei peritty mitään. alle 6 v (vai mitä se nyt sitten oli) syö ilmaiseksi, sanottiin. Naureskelin että sitähän olisi pitänyt tilata muksulle sitten listan kalleinta. Muutenkin olen ollut pääasiassa tyytyväinen ravintoloissa lastenkin kanssa, vaikka allergioita onkin, olen vaan aika tarkkaan selittänyt mitä ruuassa saa olla ja mitä ei.
kelasta kerran soitti virkailija minulle ja sanoi että laita hakemus kotihoidontuesta siksi kuukaudeksi kun meillä oli hoitajien työsuhteiden välissä katko yksityisenhoidon tuesta ja minä lomalla kotona. Hakematta olisi ne muutama kymmenen markkaa jäänyt. ei rahallisesti paljon mutta ajatus lämmitti enemmän.
tämän kylän kaupoissa ja muissa liikkeissä saan pääsääntöisesti aina hyvää palvelua.
Hyvästä palvelusta voi muuten kiittää jo heti siinä tilanteessa. itsestä ainakin se tuntuu ihan kivalta (vaikka joskus tuntuu että ei kommenttia on sama kuin ei negatiivista kommentoitavaa eli jollakin tapaa hyvin kuitenkin). viime viikolla neuvoin yhtä asiakasta puhelimessa vähän enemmän ja hän kiitteli moneen kertaan, vaikka en tehnyt mitään mielestäni ekstraa mutta hänelle se oli ekstrahyvää sillä kertaa.

Näitä on paljon, sotkamossa saatiin oisko ollut vuokatinmaa niminen mökkivuokraus yritys oli todella hyvä ja iloinen palvelu ja halotkin kävivät kantamassa sisään asti vaikka olisin ne ihan hyvin voinut hakea itsekkin. K-Rauta Ruotsalainen tai jotain sinne päin Nilsiässä oli myös loistava palvelu. Nainen joka ei ymmärrä niistä jutuista kauheasti menee ostamaan jotain mistä ei todellakaan tiedä mitään ja nämä myyjät todella hoitivat asian niin että sain mukaani tuotteen jonka halusin vaikken niistä mitään ymmärtänyt, siis aivan kympin arvoinen suoritus. Kuopion kauppahallissa lahjatavara liikkeessä oli myös aivan ihana palvelu. Nurmeksen kirjastossa, Joensuun dressmanilla vaikka palvelu oli aika jännää kun ostettiin miesten vaatteita myyjä myi ne suoraan minulle ei suinkaan miehelle, mutta muuten se oli todella hyvää palvelua. Näitä löytyy oikeasti ympäri maata jos rupean luettelemaan missä on tullut hyvään palveluun törmättyä.

No ainakin silloin kun kuopion prismassa oli vielä se entinen pelkkä kahvituspaikka. Siinä oli semmonen tosi mukava nuori mies kahvia tekemässä. Se olemus oli niin ilonen että tuli hyvä mieli kun muuten päivä oli persuuksista ja palvelukin oli hyvä(laitoin palautetta esimiehelle että hyvä tekijä on ).

sitten kuopion tk:ssa petosella on herra hakkarainen erittäin mukava ja lapsiystävällinen sairaanhoitaja :)

Suomisoffalla oli se mukava miesmyyjä ystävällinen ja reilu(toisinkuin edellispäivän naikkonen). Siitäkin laitoin palautetta esimiehelle.

Lemmikkiasemalla kuopiossa on kivaa palvelua.

Yhteistyössä