Missä on vika, kun mun seura ei kelpaa kenellekään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mikähän mussa on vikana, kun tuntuu ettei mun seura kelpaa kenellekään. Olen käynyt vauvauinnissa, muskarissa, perhekahviloissa ja joka päivä leikkipuistossa, mutta siltikään mulla ei ole missään niistä ainuttakaan kaveria tai edes tuttua. Olen aloittanut keskusteluja muiden äitien kanssa noissa harrastuksissa, mutta aina näille äideille tulee paikalle joku kaveri jonka kanssa he siirtyvät juttelemaan ja mä jään yksin. Tuntuu, että KAIKILLA muilla on noita äitikavereita.
Mä olen myös ihan suoraan ehdottanut muutamalle äidille, että olisi kiva joskus käydä vaikka kahvilla tai kyläillä, mutta aina vastaukseksi tulee jotain "meillä on nyt vähän kiireitä" tai "no katellaan".
MIKSI mun seura ei kelpaa kenellekään? Olen 21vuotias.

[QUOTE="vieras";26514427]Mikähän mussa on vikana, kun tuntuu ettei mun seura kelpaa kenellekään. Olen käynyt vauvauinnissa, muskarissa, perhekahviloissa ja joka päivä leikkipuistossa, mutta siltikään mulla ei ole missään niistä ainuttakaan kaveria tai edes tuttua. Olen aloittanut keskusteluja muiden äitien kanssa noissa harrastuksissa, mutta aina näille äideille tulee paikalle joku kaveri jonka kanssa he siirtyvät juttelemaan ja mä jään yksin. Tuntuu, että KAIKILLA muilla on noita äitikavereita.
Mä olen myös ihan suoraan ehdottanut muutamalle äidille, että olisi kiva joskus käydä vaikka kahvilla tai kyläillä, mutta aina vastaukseksi tulee jotain "meillä on nyt vähän kiireitä" tai "no katellaan".
MIKSI mun seura ei kelpaa kenellekään? Olen 21vuotias.[/QUOTE]

niin sanotusti :tökkii ei haluta muita jos ei jutut kiinnosta. niin missä asut?
Täältäkin voi löytää ystäviä! siis siks kysyttiin missä asut?

[QUOTE="vieras";26514492]niin sanotusti :tökkii ei haluta muita jos ei jutut kiinnosta. niin missä asut?
Täältäkin voi löytää ystäviä! siis siks kysyttiin missä asut?[/QUOTE]

joo, olen huomannut kyllä että äitipiirit voi olla aika "julmia"...Helsingissä asun

[QUOTE="aapee";26514465]Helsingissä[/QUOTE]

joten voit etsiä kaveria näistä. ja veikkaan että monelle on tehty samat kuin sinulle! minä oon huono näistä etsi ystävää kirjottamaan mutta täällä on monia ja tiedänkin jotka ymmärtää tilanteen ja auttaa!

Itsekin olen käynyt perhekahvilassa ja muskarissa täällä Helsingissä, mutta en ole saanut äitikavereita. Jokaisella äidillä tuntuu jo olevan se vakkarikaveri, jonka kanssa juttelevat joka kerta. Samoin on kuppikuntia, eli samat tyypit juttelee keskenään jossakin nurkassa. Itse taas olin se pariton. Luulen, ettei he etsikään uusia kavereita, vaan tulevat tapaamaan niitä vanhoja. Ehkä näin sinunkin tapauksessa. Ei sinussa tarvitse olla mitään vialla.

jos sä oot niitä nuorempi?

mä alan jotenkin kallistuun sille kannalle, että noihin paikkoihin pitäis saada semmoista ohjattua ohjelmaa jossa vaihdettaisiin keskustelukumppania järjestelmällisesti, ja jotain ristiinkyläilyä, että oltaisiin tekemisissä. mistäpä sitä muuten tietääkään, kenestä voisi tykätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä homma;26514893:
jos sä oot niitä nuorempi?

mä alan jotenkin kallistuun sille kannalle, että noihin paikkoihin pitäis saada semmoista ohjattua ohjelmaa jossa vaihdettaisiin keskustelukumppania järjestelmällisesti, ja jotain ristiinkyläilyä, että oltaisiin tekemisissä. mistäpä sitä muuten tietääkään, kenestä voisi tykätä.

Mä tiedän, että olen varmasti suurinta osaa nuorempi, mutta olen yrittänyt ihan tietoisesti hakeutua mahd. saman ikäisten seuraan. Ne joille ehdotin tapaamista olivat saman ikäisiä kuin minä, yksi oli vuoden vanhempi. Ei se voi iästäkään olla siis kiinni...

Yhteistyössä