MISSÄ ON SAVANNA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja UGH:
Savanna saa bannin, koska se on vissiin savannan oma syy että sitä kiusataan. Näin mä olen tulkinnut. Mä bannaisin kaikki, jotka tunkee sen ketjuihin vittuilemaan, banniin. Vaikka Savanna ei oo just samasta muotista kuin minä, ni kyllä se mun puolesta täällä saa olla, enkä kilahda heti ku se ei ole just sellanen millanen MÄ haluan. Uskoisin, että palsta ois mukavampi paikka ku väriläsikät sallittais ja kiusaajat bannattais.

Näinhän se taitaa olla. Vähän kuin lapsien koulumaailmassa. Jotain kiusataan ja kaikki syyt vieritetään kiusaajan syyksi ja vain se kiusattu kärsii kaikesta.

Sen mitä olen savannan juttuja lukenut, niin minusta omasta elämästään kertominen avoimesti netissä ei pitäisi aiheuttaa bännejä. Ei myöskään silloin, jos ei halua suoltaa kaikkea haukkumista mitä osakseen saa...

Siis miksi ihmeessä täällä saa bannia kun puhuu madoista???? huoh, ihme palsta. Mitä noita viimeisimpiä savannan juttuja luki niin ei niissä ollu yhtään mitää väärää. Jos on matoja perseessä ni sit on ja hän kysyi neuvoa vain täältä.

Oliskohan tosiaan väärä ihminen bannassa. Olen lukenut niitä ketjuja niin samat tyypit siellä aina räkyttämässä ja haukkumassa. (todellakin haastamassa riitaa).

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm m:
Siis miksi ihmeessä täällä saa bannia kun puhuu madoista???? huoh, ihme palsta. Mitä noita viimeisimpiä savannan juttuja luki niin ei niissä ollu yhtään mitää väärää. Jos on matoja perseessä ni sit on ja hän kysyi neuvoa vain täältä.

en tiedä,enkä tajua