H
heppuli
Vieras
Niin siis bannattu lopullisestiko? Lopettanut palstailun omasta vapaasta tahdostaan vai missä?
Asiallisia vastauksia kiitos
.
Asiallisia vastauksia kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Kuulemma on 3kk bannissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Kuulemma on 3kk bannissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Ihmettelen samaa. Mitä se tekee että se bannataan 3kuukaudeksi? Tai ylipäätänsä koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Just! No mehän ei määrätä mitä täällä saa tehdä ja mitä ei, mutta kuitenkin...
En ole itse koskaan täällä törmänny savannaan, en siis tiedä hänen tekemisistään yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja joo o:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Ihmettelen samaa. Mitä se tekee että se bannataan 3kuukaudeksi? Tai ylipäätänsä koko ajan.
samaa täällä muutkin ihmettelee. provoomisesta kuulemma sai banninja sen viimeset kirjotukset oli _kihomadoista_ !!
:/ :$
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Just! No mehän ei määrätä mitä täällä saa tehdä ja mitä ei, mutta kuitenkin...
En ole itse koskaan täällä törmänny savannaan, en siis tiedä hänen tekemisistään yhtään mitään.
Hyvin olet säästynyt! Minä en käy täällä kuin kerran pari viikossa, ja ihan tarpeeksi olen saanut Savannan jutuista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo o:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Ihmettelen samaa. Mitä se tekee että se bannataan 3kuukaudeksi? Tai ylipäätänsä koko ajan.
samaa täällä muutkin ihmettelee. provoomisesta kuulemma sai banninja sen viimeset kirjotukset oli _kihomadoista_ !!
Savanna juttelee omissa ketjuissaan omista jutuistaan, ei kulje ympäri palstaa haukkumassa muita, vaan muut menevät Savannan ketjuihin aukomaan päätään ja siitä sitten rapsahtaa Savannalle bannia..ei voi käsittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo o:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Ihmettelen samaa. Mitä se tekee että se bannataan 3kuukaudeksi? Tai ylipäätänsä koko ajan.
Savanna juttelee omissa ketjuissaan omista jutuistaan, ei kulje ympäri palstaa haukkumassa muita, vaan muut menevät Savannan ketjuihin aukomaan päätään ja siitä sitten rapsahtaa Savannalle bannia..ei voi käsittää.
Aa... Jännä juttu. Mut mitä sen savannan päässä liikkuu???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:voihan savanna kirjoitella harmaana? Mitä hyötyy bannista on ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Savanna juttelee omissa ketjuissaan omista jutuistaan, ei kulje ympäri palstaa haukkumassa muita, vaan muut menevät Savannan ketjuihin aukomaan päätään ja siitä sitten rapsahtaa Savannalle bannia..ei voi käsittää.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Oon mäki vähän ihmetelly savannan banneja, en oo koskaan nähny mitään niin pahaa sen teksteissä, mutta sen haukkujissa kyllä. Mut ei ne vaa saa bannii..
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Just! No mehän ei määrätä mitä täällä saa tehdä ja mitä ei, mutta kuitenkin...
Hyvin olet säästynyt! Minä en käy täällä kuin kerran pari viikossa, ja ihan tarpeeksi olen saanut Savannan jutuista.
Ennen joulua aloin olemaan täällä "säännöllisesti" ja en ole häntä kummemmin nähny.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:voihan savanna kirjoitella harmaana? Mitä hyötyy bannista on ?
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Just! No mehän ei määrätä mitä täällä saa tehdä ja mitä ei, mutta kuitenkin...
Ennen joulua aloin olemaan täällä "säännöllisesti" ja en ole häntä kummemmin nähny.