Missä on porilainen Johanna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nainen kateissa Porissa

Viime perjantaina 14. toukokuuta noin kello 20 poistui jalkaisin Porin Kahaluodon Kunnaksentiellä olevasta asunnosta 26-vuotias Johanna Hautamäki. Hautamäkeen ei ole saatu poistumisen jälkeen yhteyttä, eikä hänen olinpaikastaan ole havaintoa.

Hautamäen tuntomerkit: pituus noin 150-160 senttimetriä, hoikkavartaloinen. Kadonneella on vaaleat pitkät hiukset, hiuksissa on violetinvärisiä raitoja.

Hautamäellä on yllään maastokuviolliset housut ja mahdollisesti sininen huppari.

SK

Tunnetko kenties Johannan itse? Jos ja toivon mukaan kun löytyy elossa, niin pyydäthän ottamaan Turenkiin/Hämeenlinnaan päin Katjaan yhteyttä, numero on sama kun on ollut jo vuosia. Huoli on kova kun lehdestä uutisen luin ja kokoajan pelkään pahinta..

En voi tätä suoraan sinne sivustolle kirjoittaa, kun en pääse rekisteröitymään jostakin syystä(sähköposti ei ilmeisesti tue jotakin), mutta siis ei Joskilla ole muita yhteyksiä Hämeenlinnaan kuin minä, ollaan tunnettu 14-15 vuotta, kun asuin itse Kankaanpäässä nuorempana ja liikuttiin paljon yhdessä (paras ystäväni niiltä ajoilta). Tutut varmaan tunnistavatkin kun sanon, että Joski muutti sitten Turkuun ja itse tosiaan Hämeenlinnaan, kun oltiin 13..

Itse en ainakaan tiedä, että Johannalla olisi Turussa päin kavereita. Itse olen ihmetellyt sitä, että jos katoamisilmoitus on tehty "myöhään", niin mikä siihen on syynä? Onko Johannalla ollut aiemmin (aikuisiällä) tapana kadota päiväksi tai pariksi esimerkiksi riidan yhteydessä(niin, että on jättänyt lapsen miehelleen)? Koska jos ei ole ollut, niin miksei ilmoitusta ole tehty jo samana iltana(oletan, että jos näin olisi, niin se olisi tehty "normaalissa ajassa") tai viimeistään aamulla, kun miesystävä on huomannut, ettei Johanna olekaan tullut takaisin..Se kun olisi kaiken logiikan mukaan ollut normaali tapa toimia..Etsinnöistä haluaisin tietää, että onko siellä käyty koiran kanssa etsimässä, onko saanut mitään vainua? Poliisin tiedotteetkin hämmästyttvät, kun on niin niukasti tietoa, vaikka luulisi, että tälläinen katoaminen hämmästyttäisi yhtä paljon ja herättäisi huomiota kuten sen kadonneen perheenisän kohtalo. Pitääkin ehkä itse ottaa yhteyttä virkavaltaan ja tiedustella että ovatko he tutkineet tiettyjä tahoja, mutta toistaiseksi en ole sitä tehnyt, koska lähes kaikki mielessäni käyneet spekulaatiot vaikuttavat liian kaukaa haetuilta.

suuretsinnät on tehty. ei löytyny mitään. aika toivottomalta alkaa näyttää. en kyllä uskoisi itsemurhaan, mutta ihmisluonne on aika arvaamaton. Johannan lapsi, miesystävä ja koirat olivat Johannan sukulaisen luona, mutta lähtivät toisen sukulaisen luo.

Oliko Johanna siis silloin kun poistui asunnosta, yksin siellä? En ole ihan lähiaokoina Johannan kanssa puhunut, mutta en kyllä itsekään ihan helposti tuohon itsemurhaan uskoisi, ellei sitten viime aikoina ole tapahtunut jotakin, joka sen olisi laukaissut. Johanna kun on kuitenkin aina ollut sinänsä "kovaluontoinen", vaikka se osittain pintaa onkin ollut..Totta kyllä sekin, että toivottomalta näyttää, enkä enää jaksa uskoa että elossa löytyy, vaikka kovasti niin toivonkin!

Onko kyseinen kadonnut jonkun kriminaaliporukan girlfriend? Näitä on pori täynnä tapauksia joissa joku narkkipaska hakkaa tyttöystäväänsä milloin mistäkin syystä.Onko kadonnut jonkun narkkarisakin kanssa tekemisissä?Tai jonkun paikallisen "hurjan" kanssa?

Oliko tehnyt jotakin pahaa kun piti pelätä? Mistä pelko johtui? Metkaa miten kukaan ei osaa kysyä oikeita kysymyksiä ja etsiä niihin vastauksia.Onko hänen sulhonsa väkivaltainen tms?

Miksi, oi miksi, en pääse rekisteröitymään käyttäjäksi? nyt pääsin jo siihen vaiheeseen, että aktivointiviestin olisi pitänyt tulla sähköpostiini (noin viikko sitten), vaan eipä tullut..muutaman kerran olen koittanut että saisin se toiminnolla lähetä aktivointiviesti uudelleen, mutta ei, ei ja vielä kerran ei. Ja kyllä. Sähköpostiosoitteeni on annettu täysin oikein, sähköpostini ei ole täynnä, eikä se ole mennyt roskapostiin. Olen koittanut sivustolta etsiä jonkun tahon yhteystiedot, jolta voisin asiaa kysyä(tuloksetta)..
Lisäksi pakko kommentoida tuota Johannan selkäkipun asiaa ja sitä, kuinka joku epäili etteikö silloin pystyisi juoksemaan, paitsi jos selkä on kipeänä ainoastaan kun tarvitsee lääkkeitä..Ensinnäkin, jokainen selkäkipu on yksilöllistä, eikä se läheskään kaikilla estä juoksemista/kävelemistä, vaikka lääkkeisiin joutuukin turvautumaan. Eri asia sitten on se, että kuinka kauan pystyy juoksemaan/kävelemään kipeän selän kanssa. Mutta pääsääntöisesti omakohtaiseen kokemukseen perustuen voinen sanoa, että enemmän sinne selkään yleensä lapsen nostelu, kantelu,heittely, kylvetys,yms sattuu, kuin se että juoksee pienen pyrähdyksen..