Missä on mun kuusiokoloavain, prkl. *joo, turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Himpura, pinnasänkyä tarvis päästä purkamaan, mutta mun vehkeet on hukkunu :kieh: (tai on mun vehkeet tallella, mutta työkalut on häviksissä ) :D

Makuuhuone on nyt niin täynnä roinaa, ettei siellä mahdu ees kulkeen.
Tyttö siirty pinniksestä jatkettavaan, ja nyt tars saada toi pinnis osiin ja kellariin =)

Huoh, jos kaluja ei löydy, niin kaupoille se on kai lähdettävä. Muutenkin tarvis ostaa pari ruuvimeisseliä.
Mihin hittoon tässä taloudessa kaikki tavarat hukkuu |O

Meillä taas pitäs päästä kasaamaan pinnistä. :D Kaivoin jo osat esille varastosta mallatakseni sänkyä huoneeseen. Työkaluarsenaali on miehen asunnosta muuton jälkeen ollut vähän vajaa ja eipä tietoa täälläkään kuusioavaimista tai ylipäätään mistään koskaan mitä tarttis. :ashamed:

Poran ja kunnollisen työkalukokoelman hankkimista on pakko tosissaan harkita. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Eikö sulla ole työkalulaatikkoa? Mulla on useampikin ja äiti osti mulle porakoneen kuukausi sitten.

No ei oo :( Pitäis kyllä ostaa sellanen ja kaikki mahdolliset työkalut! Ketuttaa kun mitään ei ikinä sillon löydä kun olis tarvetta.

Pitää vissiin äijälle vihjasta, jos mua synttärinä muistais työkalupakilla ja muilla härpäkkeillä :D

Itselläni on parikin pakkia mutta siellä on lähinnä kaikkea muuta työvälineistöä perustyökalujen sijaan. Työkalut on pääsääntöisesti järjestetty siivouskomeroon mutta melko epäkäytännöllisesti. Ajatuksena olisi asentaa erinäisille pienille työkaluille takaseinään sellainen metalliverkko johon saisi niitä meisseleitä ym. riviin järjestykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Eikö sulla ole työkalulaatikkoa? Mulla on useampikin ja äiti osti mulle porakoneen kuukausi sitten.

No ei oo :( Pitäis kyllä ostaa sellanen ja kaikki mahdolliset työkalut! Ketuttaa kun mitään ei ikinä sillon löydä kun olis tarvetta.

Pitää vissiin äijälle vihjasta, jos mua synttärinä muistais työkalupakilla ja muilla härpäkkeillä :D

Mä sain lootan lapsilta lahjaksi viime vuonna! On ollut kaikista paras ja hyödyllisin lahja! Pörrösukat ja servetit eivät oikein mua innosta. Mutta kuuluu vähempi kiroilua, kun´tää mamma löytää heti oikeat ruuvimeisselit ja vasarakin pysyy omalla paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

Mä sain lootan lapsilta lahjaksi viime vuonna! On ollut kaikista paras ja hyödyllisin lahja! Pörrösukat ja servetit eivät oikein mua innosta. Mutta kuuluu vähempi kiroilua, kun´tää mamma löytää heti oikeat ruuvimeisselit ja vasarakin pysyy omalla paikallaan.

En mäkään lahjaks mitään "turhaa" halua. Jotain sellasta on aina toivelistalla, mille on jotain järkevää käyttöä.

Yhteistyössä