Missä on kaikki kunnoliset naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tem_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sitä itse muistaa kun vielä teininä meikkas, niin kyllä siinä iho selvästi kärsi.
Toki iho ei itsestään muutenkaan pysy hyvänä, jos sitä ei välillä hoida.

Esim luonnonantimilla, jotka ovat oikeinkäytettynä vaarattomia imeytyessään :)
Päinvastoin, toisilla saa vielä plussana erilaisen mielialan. Kuten esim kamomilla rauhoittaa, ja on erinomainen hiuksien hoitamisessa. Vaaleissa hiuksissa tosin. (vaalentaa)

Nokkone tummille hiuksille parempi :)

Kasvoille on niin paljon eri yrttejä et kannattaa etsiä se itselle sopivin.

Riippunee mikä määritellään köyhäksi, mutta onhan tuokin totta. Miksi ihmiset sitten valittavat, että tukia leikataan, jos kerran laihtuisi, jos vietäisiin ne loputkin?
Ylipainoiset haluavat laihtua tekemättä elämäänsä minkäänlaisia muutoksia, ja tukien pienentäminen pakottaisi heidät muuttamaan elintapojaan. Siitä se valittaminen tulee, ettei haluta muuttaa mitään omassa elämässä.

Ja onhan se aika raju ratkaisu, että ainoa tapa, jolla ihmisen saa normaalipainoon, on estää hänen pääsynsä liikaan ruokaan. Vähän niin kuin huumevieroitus, ihmiseen itseensä ei pysty luottamaan, että hän ei tekisi itselleen vahingollisia tekoja. Ja syömisen suhteen riski palata vanhoihin tapoihin on todella suuri.

Itse olen havainnut, että minulla syöminen on hormonaalinen juttu. Raskausajan olen syönyt kuten normaali ihminen, koska ruokaa ei ole tehnyt mieli, ja olen laihtunut koko raskausajan ilman minkäänlaista laihdutusta. Raskautta ennen minulla oli jatkuva ruoanhimo, joka ei laantunut, vaikka olisin syönyt niin paljon, ettei vatsaan kertakaikkiaan mahtunut yhtään enempää. Kun tulin raskaaksi, ruoanhimo loppui kuin seinään, ja ensimmäistä kertaa elämässäni minulle tuli huono olo, jos söin liikaa. Minusta on todella hassua, että muilla tulee ruokahimoja raskauden aikana, ja minulla taas niitä on ollut aina, ja raskaus lopetti ne. Millähän tällaisen hormonicoctailin saisi pidettyä myös raskauden jälkeen? Olisihan se kovin mukavaa olla hoikka ilman että jatkuvasti tarvitsisi taistella himoja vastaan.

Olen eri mieltä: luonnonkaunis on kaunis ilman mitään, vain rumat tarvitsevat meikkiä.

Näkemys se on tämäkin. Minusta taas siinä "rumuudessa" on jotain kiehtovaa, kaunista ja seksikästä - kunhan se on oikeanlaista "rumuutta". Minusta esim. sellainen on todella puoleensavetävää, että joku on todella seksikäs ja kaunis, vaikka hänen ulkonäössään olisikin jotain niin sanottuja kauneusvirheitä. En tosin itse käyttäisi sanaa "ruma", mutta ymmärsin että sinusta kauneutta on virheettömyys, symmetria, klassiset piirteet ja ihanteet. Itse koen sen aika mielenkiinnottomana, jos ei mitään muuta ole.

Ylipainoiset haluavat laihtua tekemättä elämäänsä minkäänlaisia muutoksia, ja tukien pienentäminen pakottaisi heidät muuttamaan elintapojaan. Siitä se valittaminen tulee, ettei haluta muuttaa mitään omassa elämässä.

Ja onhan se aika raju ratkaisu, että ainoa tapa, jolla ihmisen saa normaalipainoon, on estää hänen pääsynsä liikaan ruokaan. Vähän niin kuin huumevieroitus, ihmiseen itseensä ei pysty luottamaan, että hän ei tekisi itselleen vahingollisia tekoja. Ja syömisen suhteen riski palata vanhoihin tapoihin on todella suuri.

Itse olen havainnut, että minulla syöminen on hormonaalinen juttu. Raskausajan olen syönyt kuten normaali ihminen, koska ruokaa ei ole tehnyt mieli, ja olen laihtunut koko raskausajan ilman minkäänlaista laihdutusta. Raskautta ennen minulla oli jatkuva ruoanhimo, joka ei laantunut, vaikka olisin syönyt niin paljon, ettei vatsaan kertakaikkiaan mahtunut yhtään enempää. Kun tulin raskaaksi, ruoanhimo loppui kuin seinään, ja ensimmäistä kertaa elämässäni minulle tuli huono olo, jos söin liikaa. Minusta on todella hassua, että muilla tulee ruokahimoja raskauden aikana, ja minulla taas niitä on ollut aina, ja raskaus lopetti ne. Millähän tällaisen hormonicoctailin saisi pidettyä myös raskauden jälkeen? Olisihan se kovin mukavaa olla hoikka ilman että jatkuvasti tarvitsisi taistella himoja vastaan.

Vedäppäs kunnon känni. Saat paljon kaloreita. Seuraavana aamuna sinun tekee mieli pizzaa ja jaffaa. Miksi, vaikka sinun pitäisi olla "täysi" ja energiaa saatavilla pilvin pimein? Vastaus piilee insuliinissa, leptiinissä ja aivojen parissa osasessa mantelitumakkeesta lähtien.

Sitten se yllätys: sokerin (fruktoosi) ja alkoholin metabolia on lähes identtinen. Molemmista tulee rasvamaksaa, molemmat saavat aikaan saman kuin edellä, eli saavat ihmisen syömään yli tarpeen (kuten krapulassa).

Kyllä sitä itse muistaa kun vielä teininä meikkas, niin kyllä siinä iho selvästi kärsi.
Toki iho ei itsestään muutenkaan pysy hyvänä, jos sitä ei välillä hoida.

Esim luonnonantimilla, jotka ovat oikeinkäytettynä vaarattomia imeytyessään :)
Päinvastoin, toisilla saa vielä plussana erilaisen mielialan. Kuten esim kamomilla rauhoittaa, ja on erinomainen hiuksien hoitamisessa. Vaaleissa hiuksissa tosin. (vaalentaa)

Nokkone tummille hiuksille parempi :)

Kasvoille on niin paljon eri yrttejä et kannattaa etsiä se itselle sopivin.

Sen verran samaa mieltä, että tervan haju saunassa rauhoittaa. Varmaan siksi, että ennen ollaan asuttu tervaisissa torpissa eikä missään betonilähiöissä.

Ei ku tässä on paljastunut, että kunnolliset naiset ovat piiloutuneet pakkelikerroksen alle. Ilman painepesuria mies ei kelpo naista voi löytää.

Jep ja vain rumat naiset käyttää meikkiä (y)

Lähinnähän tässä on kinasteltu myös lihavuudesta yms.
Miten nämä kaikki liittyy ap:n kysymykseen mistä tässä väännetään?
Aiheesta olis kai voinut tehdä ihan oman ketjunsa.

Ompas tullut viestejä tähän ketjuun vaikka aika off topiciksi on mennytkin :)

Kaiken kaikkiaan olen silti viisastunut tästä kesjusta hieman. Kiitos teille.

Ehkä saatanki heittäytyä ''hurjaksi'' ja laittaa jonkun ehdottomalla tavalla treffi-ilmoituksen tapaillaan osioon :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Katson sitten itse: http://www.ekolo.fi/info/luonnonkosmetiikka/29/

... jos pitää valita kahden pahan väliltä, on luonnonkosmetiikka parempi. Mutta siinäkin on alkoholeja yms roinaa, joka imeytyy ihon läpi verenkiertoon. Esimerkkinä tämä syväkurkun kosteutin http://www.ekolo.fi/tuote/syvakosteuttava-emulsio/4751009820163/

Ainesosat / INCI: Aqua, Alcohol, Rosa Damascena (Rose) Distillate*, Alcohol, Glycerin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Trifolium Pratense (Red Clover) Flower Extract*, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract*, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Glucoside, Tilia Cordata (Linden) Extract*, Artemisia Vulgaris (Mugwort) Extract*, Lecithin, Betaine, Stearic Acid, Palmitic Acid, CI 77891 (Titanium Dioxide)***, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Sodium Phytate, CI 77019 (Mica)***, Lactic Acid, Aroma**, Citral**, Limonene**, Linalool**. *=luomu / **=eteerisistä öljyistä / ***=epäorgaanista ainetta tai mineraalipigmenttiä.
100% raaka-aineista luonnollista alkuperää / 19% raaka-aineista luomutuotantoa

.... jotta ... enpähän alkaisi tuota iholleni laittamaan.

No se on tietysti jokaisen oma asia, mitä naamalleen laittaa :)
Mikäli olet näin varovainen, kehottaisin perehtymään ilmansaasteisiin ja siihen mitä niiden mukana ihollesi laskeutuu ja imeytyy verenkiertoosi.

Yhteistyössä