Missä olet tavannut miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinkku"

Vieras
Selasin vähän suomi24-treffipalstan tarjontaa ja en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa.
Tyydyin nauramaan,kauhunsekaista naurua..
Sanokaa että tuolla on vain poikkeuksellisen hirveitä miehiä?
Onko kokemuksia muista nettideittailupaikoista?

Suomi24, kyllä siellä seassa on helmiäkin :)

Oma mieheni päätyi suomi24 sen takia, kun ei baarissakaan ravannut, ei oikein ollut muuta paikkaa missä naisiin voisi tutustua. Pitkään itsekkin siellä olin ja onhan siellä vähän joka näköstä sakkia. Ei se ole pelkästään epätoivoisten paikka, siellä on myös ihmisiä jotka olleet pidempään sinkkuina kun ei vain ole sitä oikeaa tullut vastaan, ihmisessä ei välttämättä ole mitään vikaa.

Töissä tavattiin, mies oli mun asiakas varmaan pari vuotta, kunnes sitten vapaa-ajalla törmättiin baarissa ja siitä se sitten lähti. Suomi24:lla olen itsekin joskus roikkunut, kyllä siellä ihan fiksujakin tyyppejä on, tosin vaihtuvuus ei ole kovin suurta eli samat naamat pyörii vuodesta toiseen.

No,ainakin oman paikkakuntani miehet selasin sieltä n.5 minuutissa läpi eikä siellä ollut kuin muutoma,joka olisin edes ulkonäöllisesti voinut HARKITA.
Esittelytekstit eivät sitten ihan napanneet,ei kukaan kolahtanut.

No,ainakin oman paikkakuntani miehet selasin sieltä n.5 minuutissa läpi eikä siellä ollut kuin muutoma,joka olisin edes ulkonäöllisesti voinut HARKITA.
Esittelytekstit eivät sitten ihan napanneet,ei kukaan kolahtanut.

Eihän sen tarvitse olla samalta paikkakunnalta :)

Omani oli noin 50km päässä, yhdessä ollaan oltu 4,5v joista 3,5v saman katon alla (muutin miehen paikkakunnalle)

Alkuperäinen kirjoittaja suomi24 löytänyt;30709026:
Eihän sen tarvitse olla samalta paikkakunnalta :)

Omani oli noin 50km päässä, yhdessä ollaan oltu 4,5v joista 3,5v saman katon alla (muutin miehen paikkakunnalle)

No, suositeltavaa olisi että samalta paikkakunnalta löytyisi.
En voi muuttaa vuosiin omalta kotipaikkakunnalta eikä lähellä kyllä edes ole paikkakuntia jonne haluaisin muuttaa(pienempiä kaupunkeja ja maaseutua).
Enkä kyllä usko että tuolta maaseudulta/pikkukaupungeista ihan löytyy sitä mitä etsin..

Suomi 24 treffeiltä. Monen monta treffasin,siis kymmeniä kunnes sain viestin ja en ollut edes ensin kiinnostunut mutta suostuin lähtemään syömään ja onneksi lähdin. Helmi löytyi heinäsuovasta !

Mä laitoin treffi-ilmotuksen tonne mun vaki-palstalleni ja sieltähän se sit löytyi. Mun ihana uros. :heart:

Mutta siis, noi varsinaiset treffi-palstat tuntuvat olevan vain pillunvonkaajia varten. Laita ilmoituksesi vaikka harrastuksen tai muun kiinnostuksenkohteen aiheisten nettisivujen vastaavalle.

Aika erikoista kyllä että noin moni löytänyt suomi24.sta kumppanin..
Lähes kaikki miehet kun saivat minussa inhonväristyksiä aikaan.
Joko teillä on ihan kamalia miehiä tai sitten minulla on käynyt huono tuuri..
Lähestulkoon kaikki olivat rumia, vähintään yli puolet vaikutti vähän yksinkertaisilta ja ylivoimaisesti isoin osa vaikutti sellaisilta nörteiltä,rumilta reppanoilta joiden profiilikuvasta jo näkee miksi ei ole natsannut.

Aika erikoista kyllä että noin moni löytänyt suomi24.sta kumppanin..
Lähes kaikki miehet kun saivat minussa inhonväristyksiä aikaan.
Joko teillä on ihan kamalia miehiä tai sitten minulla on käynyt huono tuuri..
Lähestulkoon kaikki olivat rumia, vähintään yli puolet vaikutti vähän yksinkertaisilta ja ylivoimaisesti isoin osa vaikutti sellaisilta nörteiltä,rumilta reppanoilta joiden profiilikuvasta jo näkee miksi ei ole natsannut.

Mulla yks mies jota en ikinä edes tavannut pyysi 5 VUODEN päästä vielä facebookissa kaveriksi, vaikken ollut pitänyt mitään yhteyttä. Aika epätoivoista

Periaatteessa tutustuttiin Suomi24:ssä. Mutta ensitapaamisella miehestä jäi huono maku ja jätin jutun sikseen. Pari vuotta myöhemmin laitoin miehelle sähköpostia ja kyselin kuulumisia, sovittiin tapaaminen keskustan kahvilaan ja se olikin rakkautta ensi silmäyksellä.

Nyt ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja pullat uunissa :)

Näin jälkikäteen sitä vaan miettinyt, mikä minua ei saanut ensimmäisellä kerralla syttymään. Mies ei ollut muuttunut pätkääkään edellisestä tapamisesta, mutta jotenkin se vaan osui ja upposi toisella kerralla.

Yhteistyössä