V
vierailija
Vieras
Kerrotko pahimmat elämäsi epäonnistumisesi ja mistä ne mielestäsi johtuivat? Mihin olet nykyisin itsessäsi eniten epätyytyväinen? Miten ajattelit korjata asian?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et sitten ajatellut itse vastata yleiseen kysymykseesi, enpä vastaa minäkään.Kerrotko pahimmat elämäsi epäonnistumisesi ja mistä ne mielestäsi johtuivat? Mihin olet nykyisin itsessäsi eniten epätyytyväinen? Miten ajattelit korjata asian?
Kerrotko pahimmat elämäsi epäonnistumisesi ja mistä ne mielestäsi johtuivat? Mihin olet nykyisin itsessäsi eniten epätyytyväinen? Miten ajattelit korjata asian?
Olisiko kuitenkin ollut mukavampi kysyä missä olet onnistunut elämässäsi? Mitä noita mokia muistelemaan...
Näinhän se on, että elämä opetta ja pienistäkin asioista voi olla iloinenOlisi. Mutta tässä nyt näin. Ja samalla voi pohtia onko mitään oppinut. Minä itteasiassa olen, koska kuitenkin kolmannella kerralla osuin miesten suhteen kohdalleen. Eka oli siis täys surkimus, toka oli jo ihan ok - mut eivaan toiminut, kolmas sitten nappiin.
Lisäksi työt on pakkopullaa, mutta kuitenkin asian kanssa sinut. Ja muutakin elämää on. Ja nykyään kannattaa olla vakipaikastakin ihan iloinen.
Kukas se ny sanokaan, että miehellä on elämässä kaksi juhlapäivöä:
Se kun se saa vaimon
ja
Se kun se pääsee siitä eroon.,..