Missä nettikaupassa teillä on ollut nopein toimitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nopea/hidas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nopea/hidas

Vieras
Otsikossa siis kysymys: Missä nettikaupassa teillä on ollut nopein toimitus?

Ajattelin, kun olen tilannut parista eri nettikaupasta vaatteita, ja toinen tuli parissa päivässä, toisessa kesti pari viikkoa. Mikä siellä toisessa nettikaupassa niin kauan kestää?!?? Onko muilla kokemuksia?

Hoplaan nettikaupasta tilasin viime viikon maanantaina aamupäivällä, paketti oli postissa heti tiistaina. Kiitettävän nopeaa palvelua.
Muualla on kestänyt yleensä 3-5 päivää. Anttilassa ja H&M:llä jopa 2-3 viikkoa. Kai se on niin, että mitä suurempi kauppa, sitä kauemman kestää...

Toi on kyllä totta, että H&Mllä kestää, joskus parikin kuukautta oon odotellu jotain tiettyä vaatetta. Alkaakohan ne vasta silloin tekemään sitä vaatetta jossain, kun tilaa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi on kyllä totta, että H&Mllä kestää, joskus parikin kuukautta oon odotellu jotain tiettyä vaatetta. Alkaakohan ne vasta silloin tekemään sitä vaatetta jossain, kun tilaa? :)

En tiiä... Mä tilasin H&M:ltä kesäkuussa äitiyshousut. Äkkiä tuli tieto, että ne on tulossa vasta elokuussa varastoon, toimitus n. elokuun puolivälissä. Se aika meni ja tuli uusi tieto: housut on heillä vasta lokakuun puolivälissä... Joo, peruin sitten koko tilauksen, paskat mä kuukauden takia enää heidän farkkujaan tarvii.

En tiiä... Mä tilasin H&M:ltä kesäkuussa äitiyshousut. Äkkiä tuli tieto, että ne on tulossa vasta elokuussa varastoon, toimitus n. elokuun puolivälissä. Se aika meni ja tuli uusi tieto: housut on heillä vasta lokakuun puolivälissä... Joo, peruin sitten koko tilauksen, paskat mä kuukauden takia enää heidän farkkujaan tarvii.

Joo, mulle käynyt kans noin joskus, tosi ärsyttävää. Olisit sanonut, että lapsi on jo syntynyt siihen mennessä, kun housut tulee.. :)

Hoplaan nettikaupasta kans tilasin, oli heti huomisin perillä laatikossa.

Yhteistyössä