Missä ne piileksii, kun mie en löydä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis ne kanttarellit?
Mie oon kiertänyt ja kaartanut tuota metsää, mutta en vaan löydä... ja silti niitä siellä on - on, kun muutkin löytää.
Joo, ja oikea sieni-mies tai -nainen ei tietenkään kerro paikkaansa, mutta luulis että miekin nyt edes jonkun löytäisin... vaan ei.

Turhaan saa mies odotella kanttarelli-soosiaan, kun mie en löydä olennaista osaa siihen soossiin.

Meijän pihalla ;) Oikeesti just kävin roskiksella ja poimin siinä sivussa litran.. Mulla on pakkasessakin jo toistakymmentä litraa ja toi mies vaan kärrää niitä lisää ----- suppilotkin on vielä metsässä

en minäkään ymmärrä millä niitä löytää .mut olen mustikkaa kerätessä TÖRMÄNNYT niihin ja pistänyt mieleen ne paikat, joten on jo 6eri paikkaa, joista olen joka vuosi hakenut,jopa 3kertaa tänä vuonnakin samasta paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mä olin reilu 3h sienestämässä ja muovikassillisen keräsin kanttarelleja :p

Juntti! Sieniä ei kerätä muovikassiin vaan ämpäriin tai koriin.

luuleks et mun ideat tulee kovinki suunnitellusti..? säkällä sattu oleen saappaat takakontissa, pari muovikassia. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ettekö te hässikään kokoaika.

No kuule, ehkä mie en siksi niitä sieniä löydäkkään, kun mie harrastan seksiä sieniretkilläkin - väliäkös sillä, onks mulla mies mukana vai ei :snotty:

Mie en ihan oikeesti vaan ymmärrä, miksi sie aina piikittelet mulle meidän lapsiluvusta tai tavasta elää. En mie tietääkseni oo sulle mitään tehnyt, vai olenko?

Aurinkokunta: Älä anna Luniksen härnätä! Sillä on nyt paha olla. Hetken palstalla lukenut juttuja ja jokaiselle jaksaa tuo räksyttää.. Purkakoon nyt pahaa oloaan, että pääsee nukkumaan..
Lunis :hug: Koita kestää!! Kyllä se aurinko sullekin vielä joskus paistaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Ettekö te hässikään kokoaika.

No kuule, ehkä mie en siksi niitä sieniä löydäkkään, kun mie harrastan seksiä sieniretkilläkin - väliäkös sillä, onks mulla mies mukana vai ei :snotty:

Mie en ihan oikeesti vaan ymmärrä, miksi sie aina piikittelet mulle meidän lapsiluvusta tai tavasta elää. En mie tietääkseni oo sulle mitään tehnyt, vai olenko?

No et oo, anteeksi. :(
Emminä tiedä miksi siitä välillä piikittelen.. kai se on mun mielestä jotenkin kipeetä tms. :ashamed:

Olet siis puunnylkyttäjä! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Aurinkokunta: Älä anna Luniksen härnätä! Sillä on nyt paha olla. Hetken palstalla lukenut juttuja ja jokaiselle jaksaa tuo räksyttää.. Purkakoon nyt pahaa oloaan, että pääsee nukkumaan..
Lunis :hug: Koita kestää!! Kyllä se aurinko sullekin vielä joskus paistaa!

Missä olen räksyttäny, oon kyllä ollu viimeaikoina hyvinkin kiltti.
Ei jaksa riekkua nyt.

No et oo, anteeksi. :(
Emminä tiedä miksi siitä välillä piikittelen.. kai se on mun mielestä jotenkin pervoa tms. :laugh:

Olet siis puunnylkyttäjä! :attn:

:hug: :D
Sorry... mie vähän kai suottakin otin asian liian kärkkäästi, ei oo ihan paras päivä mullakaan :ashamed:
Ja sit mie hetken jo ihan tosissani mietin, että olenkohan mie tietämättäni jotakin tehnyt, että sie siitä "kiukuttelisit"... mutta olkoon...

Jatketaan tavoillamme kumpikin... mie käyn huomenna etsimässä uudestaan niitä sieniä, paremmalla onnella ehkä, jos maltan jättää ne nylkytykset toiseen kertaan :whistle:

Ne on niin piilossa et ne huomaa yleensä vasta sen jälkeen kun on päältä kävelly :snotty: Siis jos tiedät suunnilleen missä niitä on niin konttaamalla löydät ne varmaan helpoiten, kurkista sammaleen alle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:hug: :D
Sorry... mie vähän kai suottakin otin asian liian kärkkäästi, ei oo ihan paras päivä mullakaan :ashamed:
Ja sit mie hetken jo ihan tosissani mietin, että olenkohan mie tietämättäni jotakin tehnyt, että sie siitä "kiukuttelisit"... mutta olkoon...

Jatketaan tavoillamme kumpikin... mie käyn huomenna etsimässä uudestaan niitä sieniä, paremmalla onnella ehkä, jos maltan jättää ne nylkytykset toiseen kertaan :whistle:

Ei, kyllä minä olin se asiaton taas tällä kertaa, et ole koskaan loukannu tai ollut muutenkaan ilkeä.
En tiedä, en kai aina oikein ajattele mitä kirjotan, pitäs muistaa että nikeilläkin on tunteet.
Mutta se tästä. :)
Parempaa onnea huomiselle!!
Tarttis itsekin saada aikaseksi hakea metsän antimia, vaikka viikonloppuna.

Yhteistyössä