MISSÄ mun menkat on..?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

L

Vieras
Oikeesti, oon tässä ootellut menkkojani alkavaksi, piti alkaa maanantaina tai viimestään tiistaina. Nyt on perjantai, eikä näy, ei kuulu.. :/

Hemmetti vieköön, olenko mä taas raskaana? Oon syönyt pillereitä koko ajan, yksikään pilleri ei ole unohtunut.

Meillä piti olla lapsiluku täynnä.. Meillä on 1- ja 2-vuotiaat muksut ja nämä kaksi olis ollut meille passelit määrä. Kahdesta me on molemmat aina haaveiltu.

Enkä mä haluaisi enää synnyttää. Pienemmän synnyttyä olin helpottunut, "mun ei tarvi selvitä tästä enää koskaan".

Toi on kyllä niin epäreilua, että ne jotka yrittää lasta, eivät millään tule raskaaksi, ja ne jotka syövät pillereitä tai joilla on kierukka, tulevatkin raskaaksi. :ashamed: En mä mitenkään pahalla sano. Jospa sulla olisi ihan muusta syystä menkat myöhässä? Tee testi, sillä se selviää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Toi on kyllä niin epäreilua, että ne jotka yrittää lasta, eivät millään tule raskaaksi, ja ne jotka syövät pillereitä tai joilla on kierukka, tulevatkin raskaaksi. :ashamed: En mä mitenkään pahalla sano. Jospa sulla olisi ihan muusta syystä menkat myöhässä? Tee testi, sillä se selviää. :)

Samaa mieltä.Tämä on todella epäreilua.Olisin niin suonut tämän raskauden jollekkin, joka sitä haluaa.No, sitähän ei tiedä, miten tässä tulee käymään.

Olen itse ihan samaa mieltä tuosta, että epäreilua on kun toiset eivät lasta saa vaikka kuinka toivoisivat ja toisille niitä pukkaa vaikkei niin kovin haluaisikaan.

Mäkin mietin, että voisko olla joku muu syy, mutta en keksi oikein mitään.. Hääjärjestelyt on menossa, häihin muutama viikko enää, mutta en mä niistä ole tietääkseni stressannut. En ole sellainen jännittäjätyyppi enkä siis yleensäkään ota stressiä juuri mistään.
Siksi tää onkin niin erikoinen tilanne, kun ei mulla koskaan ole ollut menkat myöhässä, paitsi ne 2 kertaa kun olen ollut raskaana..

Testihän se on ostettava, kun kaupoilla käydään päivällä.

Alkuperäinen kirjoittaja L:
Olen itse ihan samaa mieltä tuosta, että epäreilua on kun toiset eivät lasta saa vaikka kuinka toivoisivat ja toisille niitä pukkaa vaikkei niin kovin haluaisikaan.

Mäkin mietin, että voisko olla joku muu syy, mutta en keksi oikein mitään.. Hääjärjestelyt on menossa, häihin muutama viikko enää, mutta en mä niistä ole tietääkseni stressannut. En ole sellainen jännittäjätyyppi enkä siis yleensäkään ota stressiä juuri mistään.
Siksi tää onkin niin erikoinen tilanne, kun ei mulla koskaan ole ollut menkat myöhässä, paitsi ne 2 kertaa kun olen ollut raskaana..

Utelias olen, mutta tulethan kertomaan mitä testi näytti
:hug:

Ap:Mitä pillereitä syöt? Mullakaan ei oo näkyny menkkoja useampaan kertaan,tunnetta on että alkais,mutta ei...enkä oo lääkärilläkään/neuvolassa käyny kysymässä,että missä vika :( Raskaana en oo,en oo kyl testannut mutta ois ton huomannu jo tässä ajassa kun ei oo menkkoja tullu enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Samaa ihmettelin minäkin, kun hormonikierukasta huolimatta menkat tuli aina ajallaan ja eilen tein testin ja olen raskaana :o |O :headwall: :'(

Ohhoh. Yllättävä tilanne kyllä sinullakin.

Kun 2v sitten tuli yllätysraskaus eteen, niin olin ihan hajalla...itkin,kiukuttelin, suunnittelin aborttia, mitä en onneksi tehnyt, sillä on meidän 2v neiti niin ihana ja rakas :heart:
Nyt olen enemmän järjissäni, mutta silti ajatukset ja tunteet liikkuvat laidasta laitaan.Mikä lie tämän tarkoitus?Ehkäpä se, että meidän pikkuinen 2v saa leikkikaverin pidemmällä tähtäimellä tai jokin muu....mene ja tiedä....*huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Ap:Mitä pillereitä syöt? Mullakaan ei oo näkyny menkkoja useampaan kertaan,tunnetta on että alkais,mutta ei...enkä oo lääkärilläkään/neuvolassa käyny kysymässä,että missä vika :( Raskaana en oo,en oo kyl testannut mutta ois ton huomannu jo tässä ajassa kun ei oo menkkoja tullu enää.

Yasmin pillerit on mulla.

Aiemmin mulla on aina tullut menkat suunnilleen kellontarkasti, mutta ei nyt.

Tulen kyllä kertomaan kun tiedän tuloksen. Voimia sinullekin!

Tulen kyllä kertomaan kun tiedän tuloksen. Voimia sinullekin!

Kiitos =)

Minä sain selville olevani raskaana vasta kun raskausviikkoja oli kertynyt jo 11+6. Menkat olivat olleet siis poissa, mutta jotenkin kuvittelin niiden poisjäännin johtuvan hiljattaisesta erostani, siitä johtuvasta stressistä, sekä imetyksestä. Ei olisi tullut pieneen mieleenikään että voisin olla raskaana!
Tein sitten kuitenkin testin ja shokki oli kyllä suuri kun se olikin positiivinen!! Esikoiseni oli silloin vasta 11,5kk. Tunteet heittivät laidasta laitaan ja tuntui mahdottomalta että tulisin joskus olemaan aidosti onnellinen raskaudesta.

Mutta ihmismieli on kyllä mielenkiintoinen. Ei kulunut viikkoakaan kun aloin jo pikkuhiljaa miettiä tulevaisuutta ja nähdä asian valoisia puolia. Ajan myötä ne negatiiviset asiat ovat väistyneet ja nyt olen jo pidemmän aikaa ollut jo ihan oikeasti onnellinen siitä että tulee uusi vauva :) Tietysti hieman jännittää miten arki tulee sujumaan kahden niin pienen kanssa (ikäeroksi tulee 1,5v), mutta luotan siihen että kaikki menee hyvin :)

Minulla nyt oli sinänsä erilainen tilanne kuin teillä, koska emme käyttäneet miehen kanssa ehkäisyä kun eron jälkeen sen yhden ainoan kerran harrastimme seksiä. Mutta pointtini oli kai enemmänkin se, että vaikka se raskaus saattaa tuntua maailman kauheimmalta asialta nyt, niin kyllä se iloksi kuitenkin jossain vaiheessa muuttuu, kun vain antaa tunteilleen aikaa :)

Jaksamisia :)

Varmaan bailaamassa mun menkkojen kanssa.

Odotan innolla, että alkavat. On niiiiiin paljon oireita mitkä toivottavasti ovat vain PMS:ää mutta kun voivat olla myös jotain muuta...