Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa se on jo oppinu tietään ettei sulla kuitenkaan ole mitään hätää.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:en mäkään vastais,ainakaan ton viestin jälk..eikö voi kerran soittaa, niin eiköhän mies soita takaisin. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa se on jo oppinu tietään ettei sulla kuitenkaan ole mitään hätää.
Mutta jos hermostun niin hermostun,mulla kuule jutailais geenit ja olen kuin pommi jos hermostutta |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa se on jo oppinu tietään ettei sulla kuitenkaan ole mitään hätää.
Mutta jos hermostun niin hermostun,mulla kuule jutailais geenit ja olen kuin pommi jos hermostutta |O
Olkoon vaikka mitkä jutailais geenit, mut jos se mies ei voi juuri nyt soittaa, siinä ei paljo sun hermostumiset auta.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:![]()
en haluisi olla miehesi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:![]()
en haluisi olla miehesi :saint:
hän sanoi jo eilen että raukka minä,kun mä pakotin klo 11 laita tapetit
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hani:mikä ongelma? nou mani?
Alkuperäinen kirjoittaja pöpöpöp:äläs nyt hermostu tollasesta!!!! miehes voi olla jossain missä on paljon melua, joten ei kuule puhelinta!
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:tuolla savannalla viiraa päässä, tai sitten tää sen elämä on täys feikki tms. ei kukaan voi olla noin tyhmä..
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pöpöpöp:äläs nyt hermostu tollasesta!!!! miehes voi olla jossain missä on paljon melua, joten ei kuule puhelinta!
tai onko heillä taas joku kokous :/ ainakin kun soitin viimeks 1t sitten hän laitoi puhelin kinni |O ja nyt ei vasta,miten se voi kestää noin kauan jos on oikeasti kokous
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Ootko huomannu et varsinkin työssäkäyvillä on muutakin tekemistä kuin sun iänikuiset "hädät" hiuksista yms??? Et sä et olekaan koko maailman napa? Rauhoitu hyvä ihminen jo! Ja ne kokoukset VOI todella kestää 2-3 tuntiakin!