Missä menkat?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ansku"

Vieras
Tein erittäin herkän raskaustestin dpo12 päivällä. Pissa oli rakossa 1.5t ja olin välttänyt sitäennen juomista. Selvääkin selvempi nega tuli. Nyt jo dpo16 eikä vuotoa näy. Eilen tuli kerran limaista verensekaista vuotoa, luulin että menkat alkaa tänään mutta ei. Menkkaolo on ollut jo aika kauan. Lämmöt on yhä edelleen koholla.
Voisihan sitä tehdä uuden testin, mutta eikö jo dpo12 olisi pitänyt näkyä edes jotain kun testin herkkyys on 10 ja hcg arvon tulisi tuolloin olla jo sen yli.

Onko sun kierto ja kuukautiset olleet aina samanlaiset? Vai onko ennenkin ollut häiriöitä kierrossa? Tee uusi nega testi, niin menkat alkaa. Näin se usein menee, kun jännitys loppuu, niin kroppa alkaa toimia.

Voit olla raskaana vaikka testit negaa näyttävät. Itse olen siinä "onnellisessa" asemassa, että olin tietämättäni raskaana. Kiertoni on normaalisti 28 päivää. Tein ensimmäisen negatiivisen raskaustestin kp 32. Tämän jälkeen tein kaikkiaan kolme negatiivista testiä. Viimeisimmän kp 52. Se oli ns. viimeinen tikki ja soitin neuvolaan. Sain lähetteen labraan. Seuraavana päivänä sitten soittelin ja kyselin jatkoja, niin neuvolan th. onnitteli ja ilmoitti, että pitäisi tuota neuvolaan tuloa suunnitella. Raskaustesti oli siellä näyttänyt positiivista. Eli aina ei kannata testeihin luottaa. Nyt "negatiiviset kaksoset" viipottavat pitkin olohuonetta.

Siis mulla ei ole asiasta sen enempää stressiä eikä se nega testi niitä menkkoja käynnistä. :D Aina on kierto ollut tasainen, tällaista ei ole koskaan ollut ja kaksi lasta olen saanut ja menkat on siis ollut jo 17 vuotta. Ovulaationkin tiedän sattumalta, koska satuin käymään gynellä. Lasta ei mitenkään erityisemmin ole yritetty siis, mutta saa tulla jos on tullakseen.
Tarvii varmaan soittaa gynelle uudelleen jos testi on edelleen nega ja nega se on koska olen aivan varma, että dpo12 olisi pitänyt jotain näkyä. Aina ennen on näkynyt.

Yhteistyössä