Missä lapsettomuusklinikalla eniten plussanneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en usko että klinikalla itsellään on onnistumisen kannalta paljoa tekemistä vaan kaikki lapsettomuusklinikat on kuitenkin perehtyneet lapsettomuuden hoitoon.

Suurempi tekijä onnistumiseen on se MISSÄ vika ettei lapsia tule!!! Jos esim. vaikea endo, se vaikeuttaa myös ivf- hoitoa. Mulla oli munatorvet tukossa eikä mitään muuta vikaa kummassakaan eli meillä taas oli hyvät mahdollisuudet onnistua ivf-hoidoilla. Ekasta ivfhoidosta tärppäsi mutta sen jälkeen kun yritettiin epäonnistuttiin aina mut selvisi että mulle valui kohtuun nestettä joka huuhteli alkiot pois, hoidettiin asia kuntoon ja taas tärppäsi ekasta ivf:stä joka meni kesken ja heti seuraava pas myös onnistui ja nyt olen raskaana13+4.

Kiva kuulla että Kuopion ja Jyväskylän In- Tiimissä on saatu "hyvät tulokset". Herätti heti omatkin toiveet korkealle.
Me olemme menossa jyväskylään. Millaista palvelua olette saaneet? Pääsittekö nopeasti vastaanotolle? Kuinka nopesti muuten "hommat hoitui"?

Yhdyn peuhun kommenttiin. Kyllä suurin vaikutus plussaus tuloksiin on meissä yksilöissä ei niinkään paikassa missä käymme. Olemme yksilöitä, erilaiset sairaudet, erilaiset "hormonit", psyykkeemme on erilainen....jne. Nämä kaikki vaikuttavat hoitotuloksiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2006 klo 08:12 Diacor kirjoitti:
moi!

me käytiin diacorissa hoidoissa. meillä tosin tärppäsi jo tokasta inssistä, mutta enpä ole diacoristakaan kuullut mitään pahaa mistään. sellasen kuvan sain jostain (?) että lääkärikin on jonkin sortin "guru"-

Me käytiin myös Diacorissa Helsingissä.
Ensimmäinen ivf tuotti tuloksen.
Paikka oli mukava ja henkilökunta asiansa osaavaa ja myös todella mukavia. Ja lääkäri oli loistava!!!
Suosittelen paikkaa :heart: <br><br>

Meillä lapsettomuutta takana 4 vuotta, kunnes kerättiin rohkeutta ja päätettiin aloittaa hoidot. Kummastakaan ei löytynyt vikaa, mutta luomuraskautta vaan ei tullut. Hoidot aloitettiin OYS:ssa.

IVF hoidot meni mönkään, eka tuorepakastus => tulos neg. Nyt ensimmäinen PAS ja ilo suunnaton kun testi näytti positiivista.
Päätimme lähteä mukaan keltarauhaishormoonitutkimukseen ja raskautta seurataan joka viikko kolmiuloitteisella ultralla. Aivan uskomaton tunnelma kun näimme ensimmäisen kerran sykkeen =)
Nyt menossa 9+1 ja toiveet korkealla.

Ei se raskaus ole paikasta kiinni, kaikkialla on varmasti osaava henkilökunta, meillä nyt onneksi etuna, että sama lääkäri koko ajan.

Voimia kaikille epäonnistuneille ja onnea raskautetuille!

Yhteistyössä