Missä lapsesi onat syntyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wannna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Raahessa ja Oulussa, ja ei oo valittamista kummastakaan =) Vaikka Oysia on monet haukkuneet, niin minä sain kyllä ihan hyvää palvelua ja siellä oli vieläpä niin täytä silloin, että vauvansängyt loppuivat kesken! Että kiirettäkin varmaan piti.

Miksi et halua Hyvinkäälle, enää ikinä?

Meiltä normaalisti mennään sinne, mutta itse olen valinnut kaks kertaa Kätilöopiston... Hyvinkäältä olen kuullut sellasia kauhutarinoita etten sinne uskaltanut. ;)

2 *TYKS--kolkohk kun on iso sairaala, mutta minua kohdeltiin hyvin
2*LKS--ihana paikka, sain vain hyvää kohtelua
1*OYS--kätilöt kohtelivat hyvin, mutta en pitänytsiitä että minut laitettiin yhden hengen huoneseen vauvan kuoleman jälkeen. siis se olisi pitänyt ksyä minulta ensin

Alkuperäinen kirjoittaja deas:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Esikoinen syntyi Salon aluesairaalassa,ihan ok, ja kuopus Länsi-Pohjan keskussairaalassa ja sinne en enää synnyttämään mene!

Minäkin synnytin tytön Länskässä ja voin myös todeta.että hohhoijaa...

En minäkään jakele plussa pojoja Länskälle, siellä ku olen ainokaiseni synnyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Oysissa. Ei ole pahaa sanottavaa paikasta :)

Täällä myös ja kiva paikka. Vauvojen sängyt vois jatkossa olla molemmista päistä pyörällisiä, vauvojen ja äitien sairaalavaatteet uusimisen tarpeessa. Mutta toi on pientä.

2x Iisalmen aluesairaalassa (siellä ei enää synnytetä), tosi lämpimät kokemukset, pieni paikka ja varsinkin toisella kerralla meitä synnyttäneitä oli vain muutama osastolla. Kätilöillä oli aikaa..

1x Jorvi. Osastot aivan täynnä! Mun jälkeen synnäristä tullut joutui käytäväpaikalle. Ei saanut kunnolla kipulääkitystä jälkisupistuksiin. Oikeestaan ne vaan odotti, että millon haluun kotiin. Ja lisäks huoneessa vielä äkäinen äiti, häntä häiritsi toisten vauvojen itku. Ja siitä myös hyvin äänekkäästi meille muille sanoi. -Hän halusi nukkua.

1x Hyvinkää. Ei pahaa sanottavaa, toissa syksynä vaan oli oikee ruuhkapiikki siellä. Jos kätilöö kutsui soittokellolla niin saattoi reilu tunti mennä ennenkuin joutui. Kipulääkettä sai todella hyvin. Aivan ihana kätilöopiskelija oli salissa mukana!

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kättärillä.
Henkilökunta oli mukavaa, yhtä hieman erikoista lastenlääkäriä lukuun ottamatta.

Oliko lääkäri nainen, etuhampaat vinossa? Sellaisesta minulla(kin) kokemuksia... Nimikirjaimia en nyt muista...

Naistenklinikka-ok, haipakkaa menoa, tuntui , että kaikilla oli vain kiire..
Kätilöopisto-hyvä, sattui rauhallinen päivä ja mukava kätilö
EKKS-täällä hyvää henkilökunta ja ruoka

Yhteistyössä