V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:En kerro enkä halua löytää tuttuja. Vielä vähemmän haluan sitä että minut löydetään.
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Mun mies taisi käydä Mikkolassa. Ollaan vuosimallii 80.
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Mä sit varmaan tietäisin sen kun olen itse vm. 81...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Mä sit varmaan tietäisin sen kun olen itse vm. 81...
Sillä oli muksuna pyöreä pää ja hörökorvat. :heart: Ja se oli silloin aika pienen kokoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:vuodesta -89->
(Esikoulu RuÅttikielisessä eskarissa Liljendahlissa-88)1-2lk Riihikallion ala-aste, 3-4lk Jokelassa Pertun ala-aste, 5-6lk Loviisan suomenkielinen ala-aste, 7-8lk Jokelan yläaste, 9lk Helsingin Uusi Yhteiskoulu![]()
(tuskin löytyy tuttuja, mulla jo kouluaikaset kaverit fb:ssa)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä![]()
Sano olleensa Kajosvaaran luokalla. Itseasiassa sen pikkuveli on sun ikänen. Ai ei ku se oli kuulemma 82.