missä kohtaa jalassa tatuointi sattuu vähiten? Pystyykö autolla ajamaan heti tatuoimisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
Haluaisin ottaa n. 5cm halkaisijallla olevan tatuoinnin, mutta olen kuullut että ainakin nilkka/jalkapöytä sattuu ihan pirusti. Onko jotain kohtaa jalassa joka ei ole niin kipuherkkä kuin ihan luun lähellä?

Ja miten sitten kävely tai autolla ajo? Tatuointipaikka on muutaman kilsan päässä kotoa, että pitäisikö sitten hommata joku kuskiksi vai voiko itse ajaa?

[QUOTE="vieras";23997942]Älä ota ollenkaan. Tulee halvemmaksi, ei tarvitse miettiä tallaisia, ei tarvitse sietää kipua, ei tarvitse peitellä tatuointia ikinä.[/QUOTE]

Jalkapöytä-nilkka-kantapää alue on minusta hyvin helppo peittää laittamalla vaan sukan jalkaan. Yks tatuointi löytyy jo ennestään, olkapäästä.

Nilkan yläpuolelle sääreen. Voisin käydä vaikka toisen ottamassa ku oli niin kivutonta :)
Kyllä mä sieltä motolla kotiin huristin, että en usko sen autolla ajeluun vaikuttavan myöskään.

[QUOTE="hmm";23998012]Nilkan yläpuolelle sääreen. Voisin käydä vaikka toisen ottamassa ku oli niin kivutonta :)
Kyllä mä sieltä motolla kotiin huristin, että en usko sen autolla ajeluun vaikuttavan myöskään.[/QUOTE]

Kaveri otti juts siihen kohtaan tatuoinnin, ja pelkään että se luulee mun matkivan sitä (mun kuva on periaatteessa yhtäkkiseltään katottuna samanlainen, kun molemmilla on turkoosin väriset kuvat..)

Ehkä mun tarttee jaksaa odottaa muutama kuukausi ennen kuvan ottoa, niin sit voisi ottaa sääreen...

mulla on jalkapöydässä.
turvonnut oli, ja arka.
mutta kyllä autoa pystyin ajamaan. piti vain olla esim. crocksit (joita inhoan) jalassa jotta kenkä ei hankaa jalkapöytään. ;)

Yhteistyössä