Missä käyt huoltamassa ripsipidennyksesi? (pk-seutu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mee"

Vieras
Etsin hyvää ja kohtuuhintaista ripsienlaittajaa pk-seudulta. Pariin viimeiseen en ole ollut tyytyväinen ja nyt olisi "se oikea" haussa.
Suosittele omaa tekijääsi!

Ekat ripset otin Sunlight Nail & Lashesissa, uudet 65 e, olivat ihan ok. Huolsin California Nailsissa Hakaniemessä, 40 e, olleet nyt reilut kolme viikkoa ja vieläkin on jäljellä ihan hyvin. On myös kehuttu luonnollisen näköisiksi ja olen tykännyt, vaikka epäilyttikin ennen California Nailsiin menoa että ovatkohan hyvät kun ovat niin halvatkin.

Ekat ripset otin Sunlight Nail & Lashesissa, uudet 65 e, olivat ihan ok. Huolsin California Nailsissa Hakaniemessä, 40 e, olleet nyt reilut kolme viikkoa ja vieläkin on jäljellä ihan hyvin. On myös kehuttu luonnollisen näköisiksi ja olen tykännyt, vaikka epäilyttikin ennen California Nailsiin menoa että ovatkohan hyvät kun ovat niin halvatkin.

Löysin nettikeskustelun, jonka mukaan laittavat tuolla kuidun kiinni useampaan ripseen. Tällä hetkellä mulla on just niin laitettu ja nämä on ollut ihan hirveät. Tuonne en siis uskalla mennä kokeilemaan.

Sit on muuten Kruunuhaassa sellanen hyvä paikka ku Ihonhoito Tuuli, tekevät Xtreme Lasheseilla, Lashesien, huolto 60-80 euroa, kaveri on käynyt tuolla noin vuoden. Sinne pitää varata aina seuraava huoltoaika heti, on suosittu paikka. Sunlight Nail & Lashesissa tekivät uudet mulle 65 eurolla, käyttävät Glam Lashes-merkkisiä ripsiä. Sinnekin on melkoinen tunku.

Mäki oon kuullu ja nähny noita hakaniemen ripsiä ja ne on olleet siitä hyvät että on pysyneet kuulemma hyvin, mutta kaverit kertoivat sitten että johtui siitä että niissä oli tosiaan niin paljon liikaa liimaa että omat ripset olivat vaurioituneet :(

Yhteistyössä