Missä kannattaisi yöpyä, kun menee muumimaailmaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiiteni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tiiteni

Jäsen
01.06.2007
533
0
16
Ikinä ei olla Naantalissa käyty, joten "karttapää" ei toimi. Onko Naantalin kylpylä esim. kävelymatkan päässä vai onko lähellä muita hotelleja, joista saa aamupalaa?

Sen verran internetin ihmeellisestä maailmasta sain selville, ettei autoa ainakaan saa pysäköityä kovin lähelle muumimaailmaa ja kylpylästä kulkee joku juna monta kertaa päivässä muumimaailtaan.

Antakaa hyviä neuvoja aiheeseen liittyen, jos joku on siellä käynyt. Ollaan pe-la yötä ja mahdollisesti kahtenakin päivänä muumimaailmassa. Mitä kannattaa ottaa huomioon? Meitä on siis 2 aikuista ja yksi 4-vuotias lapsi.

Naantali Spa perhehotelli. Tosin kaksi makuuhuonetta eli samaan huoneistoon asettuu toinenkin perhe, mut jos olette menossa jonkun ystäväpariskunnan kanssa niin tää sit hyvä....tai jos ei haittaa =D.

Joo, noita hotelleja on netti pullollaan, mutta omakohtaisia kokemuksia nyt olen hakemassa. Ei mulle netin kautta esim aukene, minkä matkan päässä joku hotelli tai villa on muumimaailmasta ja millaiset on kulkuyhteydet yms. Kokemuksia kehiin! Ihan kolmestaan ollaan mies, minä ja lapsi menossa. Ja aamupalaa siis ainakin halutaan, ehkä myös muutakin ruokaa.

Tuo Naantali Spa perhehotelli on Naantalin kylpylän vieressä (kuuluu siihen). Siellä ainakin oli aamiaismahdollisuus kun olimme, mutta tuossa perhehotellissa on myös jääkaappi ja keittomahdollisuus, sekä suihku. Siellä me olimme.

Muumimaailman parkkipaikalta (useamman kilometrin päässä muumimaailmasta) kulkee linja-auto nonstoppina (eli kaiken aikaa). Helppoa!!! Pääsee helposti lähelle.

Kiitos vastauksesta. Kannattako siis varata etukäteen hotelli? Nyt ei ainakaan varmaan tosi ole pahin sesonki. Saako muumimaailman lippuja hotellista vai ostetaanko muumimaailmasta?

Sitten osui silmään Kultaranta-huoneistohotelli n. 5km päässä muumimaailmasta. Siinä olis joku paketti majoituksesta ja lipuista muumimaailmaan. 180e yö 2 aikuista ja 2 lasta siihen hintaan: yöpyminen ja rannekkeet muumimaailaan 2 päiväksi. Kuulostaako pahalta hinnalta?

kyllähän se aina varmempi on kun tilaa ne etukäteen. mutt jos nyt olis niin et ei naantaliin mihinkään pääsis niin onhan turku tossa aika lähellä.
liput voi ostaa suoraan muumimaailman lippuluukulta, mutt hei mä mietin että miten ihmeessä viihdytte 2 pvää muumimaailmassa, se on kyll muutamassa tunnissa nähty....et kattokaa varasuunnitelma, esim. turkuun, tai raisioon...
kultaranta on hieno paikka. mä en nyt muista missä tää huoneistohotelli siellä on mutt matka naantaliin on kaunis

Oltiin Rantaruonankadun yksiössä , 32 neliötä - 120 e yö. parisänky ja kahden maattava vuodesoffa . Keittomahdollisuuskin - mikro , jääkaappi sun muut, ja terasssi - kylpylään n 200 m , muumimaailmaankin pääsi hyvin.
suosittelen myös.
Omilla liinavaatteilla vielä halvempi

... ja meillä meni kohta 3v kanssa kyllä 2 päivää ihan mukavasti ko paikassa - muutenkin kustannustehokasta kun alle 3 v pääsi ilmaiseksi sisään... Tosin kesällä toisena päivänä uiskenneltiinkin ja otettiin rennosti...

No jostain luin, että kannattaa varata aikaa. Ainakin särkänniemessä käytiin kahtena päivänä, kun ei ehditty eläinpuistoon eka päivänä. Eihän näitä tietenkään voi verrata ja särkkäriin meiltä kotoa on vai 20 minuuttia, joten ei yöpyminen maksa erikseen.

En lähde kokkailemaan itse vaan haluan valmiille ja hotellin lakanoihin, joten tällä kertaa ei säästöä ajatella (niin kuin yleensä joka asiassa:D). Tuo kylpyläkin houkuttaisi, mutta taitaa tuo yksi yönseutu olla vähän lyhyt aika sinnekin pulahtaa muumimaailmareissulla.

Yhteistyössä