Missä kannattaisi myydä hyväkuntoiset rattaat? Huutis vai joku muu? Entä toimitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minne myymään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minne myymään

Vieras
Tää on taas osastoa "tyhmä kysyy", mutta koskaan en ole mitään ennen verkossa myynyt. Jos laitan rattaat huutikseen, niin millainen toimitustapa kannattaa laittaa? Noutoko vain? Mistä tiedän, paljonko toimittaminen kauemmas Suomeen maksaa?

Huutis on hyvä paikka. Toimitus onistuu näppärästi matkahuollon kautta. Sen voi tehdä niin että vastaanottaja maksaa lähetyskulut. sä vaan viet ne rattaat matkahuoltoon. Nettisivuilla on hinnat. maksanee n. 20 e.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Toisaalta jos tunnistaudut huutonetissä niin saat ne n. 10?:lla toimitettua. ;)
Lisää varmaan ostajehdokkaita nuo alhaisemmat psotikulut.

Niin postikulut + tunnistautuneeseen myyjään ja ostajaan helpompi luottaa. :)

Mä olen aivan pihalla:), auttakaa vielä pliis! Mitä tarkoittaa huutiksessa tunnistautuminen ja miten se vaikuttaa toimituksen hintaan? Jos laitan rattaat Matkahuollon kautta, niin odotan siis saavani rahat tilille ja laitan ne sen jälkeen menemään, enkä näin voi tulla huijatuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä olen aivan pihalla:), auttakaa vielä pliis! Mitä tarkoittaa huutiksessa tunnistautuminen ja miten se vaikuttaa toimituksen hintaan? Jos laitan rattaat Matkahuollon kautta, niin odotan siis saavani rahat tilille ja laitan ne sen jälkeen menemään, enkä näin voi tulla huijatuksi?

Kun olet rekisteröitynyt, voit tunnistautua verkkopankin tai matkapuhelimen avulla. Ohjeet siellä, saat tunnuksen taakse merkinnän että olet tunnistautunut. Voit tällöin ostaa huutopaketin joka normaalia postipakettia edullisempi.
Ja laita ilmoitukseesi että postitat vaunut kun raha näkyy tilillä niin et tule huijatuksi millään toimitustavalla. :)

Yhteistyössä