Missä joulun ilo, rauha ja rakkaus????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos :)
Tää ollu kuin suoraan painajaisesta kun lapsille yrittää joulua järjestää, mut itsellä siivet maassa :( Lapset nukahti ni äiti alkoi itkemään... Olen saanut tasan YHDEN hyvän joulun toivotuksen :(

Hmm ja sitten on ne "onnelliset" perheet ja suvut, jotka kokoontuvat koska se on traditio eikä siksi, että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan.

Hyvää joulua sinulle ja toivon, että keksit jotain, mistä tulisi sinulle parempi olo. Tällaiset pyhät on niitä pahimpia aikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja yksinäinen:
Tää ollu kuin suoraan painajaisesta kun lapsille yrittää joulua järjestää, mut itsellä siivet maassa :( Lapset nukahti ni äiti alkoi itkemään... Olen saanut tasan YHDEN hyvän joulun toivotuksen :(

Mulla on mies ja lapset, mutta suku ei muista meitä. Tavallaan on yksinäistä. Irrallinen olo. Ei meitä kukaan pyydä jouluksi mihinkään, eikä meitä lahjoin muisteta. Anoppi jätti kortista minun nimen pois.

Syynä tähän syrjintään on se, että emme halua olla vanhoillislestadiolaisia. Jotenkin surullista, mutta meillä on toisemme silti. Sinulla ei ketään. Onnellista Joulua sinulle kuitenkin. Et varmasti ole ainoa ajatuksinesi. Yksinäisyys korostuu juuri jouluna. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla on mies ja lapset, mutta suku ei muista meitä. Tavallaan on yksinäistä. Irrallinen olo. Ei meitä kukaan pyydä jouluksi mihinkään, eikä meitä lahjoin muisteta. Anoppi jätti kortista minun nimen pois.

Syynä tähän syrjintään on se, että emme halua olla vanhoillislestadiolaisia. Jotenkin surullista, mutta meillä on toisemme silti. Sinulla ei ketään. Onnellista Joulua sinulle kuitenkin. Et varmasti ole ainoa ajatuksinesi. Yksinäisyys korostuu juuri jouluna. :hug:

Sehän se kun ei ole ketään :( Niin kauan oon yksin ollut että olishan se ihanaa kun olisi joku kenen kainaloon käpertyis ja NAUTTISI joulusta :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sehän se kun ei ole ketään :( Niin kauan oon yksin ollut että olishan se ihanaa kun olisi joku kenen kainaloon käpertyis ja NAUTTISI joulusta :(

täältä tulee hyvän joulun toivotus!!!

kauanko olet yksin ollut? eikö kukaan pyytänyt teitä esim. luokseen jouluksi=

Alkuperäinen kirjoittaja halitus:
missä lasten isä on

Taivaassa :(

Hei yksinäinen,
minunkin lasten isä on taivaassa, kuoli kaksi vuotta sitten.
Ollaan vietetty kuitenkin hyvä ja lämmin joulu lasten kanssa
ja isä on aina meidän menossa mukana ajatuksissa.
Voimahalit<3

Me olemme kuopuksen kanssa nyt ekan aaton yksiksein mutta en ole yksinäinen. Ihanan rauhallista ja ystävät muistaneet. Joulupäivinä käyvät isot lapset kylässä että nyt nautitaan hiljaisuudesta. Äsken oli niin hiljaista pojan huoneesta että huomasi kuinka kello tikittää.

Yhteistyössä