H
HAHHAH
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tietääkseni en koskaan, tai sitten niin nuorena että en muista. Omat lapset ei tappele fyysisesti keskenään, enkä sitä kyllä hyväksyisikään.
HAHHAHHAHHAH
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tietääkseni en koskaan, tai sitten niin nuorena että en muista. Omat lapset ei tappele fyysisesti keskenään, enkä sitä kyllä hyväksyisikään.
Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tietääkseni en koskaan, tai sitten niin nuorena että en muista. Omat lapset ei tappele fyysisesti keskenään, enkä sitä kyllä hyväksyisikään.
HAHHAHHAHHAH![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tietääkseni en koskaan, tai sitten niin nuorena että en muista. Omat lapset ei tappele fyysisesti keskenään, enkä sitä kyllä hyväksyisikään.
HAHHAHHAHHAH![]()
![]()
Mikäs tuossa naurattaa, ei meilläkään lapset tappele keskenään. Oletko kade??
Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Tietääkseni en koskaan, tai sitten niin nuorena että en muista. Omat lapset ei tappele fyysisesti keskenään, enkä sitä kyllä hyväksyisikään.
HAHHAHHAHHAH![]()
![]()
Mikäs tuossa naurattaa, ei meilläkään lapset tappele keskenään. Oletko kade??
Valehtelu naurattaa. Kaikki lapset tappelee keskenään, toiset enempi toiset vähempi.
Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:Valehtelu naurattaa. Kaikki lapset tappelee keskenään, toiset enempi toiset vähempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kylläpäs tästä tulikin pitkä ketju![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kylläpäs tästä tulikin pitkä ketju![]()
mä vähän ounastelinkin sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kylläpäs tästä tulikin pitkä ketju![]()
NiinpäMenepäs kirjottaa sun vaarallisia leikkejä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kylläpäs tästä tulikin pitkä ketju![]()
NiinpäMenepäs kirjottaa sun vaarallisia leikkejä
![]()
mitä, onko mulla muka ollu jotai vaarallisia leikkejä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fartalot:Taisin oll ajotain 23-24 kun 5v nuorempi pikkuveljeni viimeisen kerran rupes tönimään minua.Sitte se muutti kauas pois ja kasvoi aikuiseksi kun rupes käymään töissä. Meillä tuo, että se on koko ikänsä ollu minun kimpussa on se seikka joka teki siitä mulle lähemmän kuin muut sisarukset. Vaikka lapsena ja teininä monet itkut olen sen takia itkenyt ja äidille valittanut, niin kyllä sitä oikeastaanihan lämmöllä muistelee pikku nahinoita. :heart:
![]()