Missä iässä vielä tappelitte fyysisesti sisarustenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HAHHAH:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Tietääkseni en koskaan, tai sitten niin nuorena että en muista. Omat lapset ei tappele fyysisesti keskenään, enkä sitä kyllä hyväksyisikään.

HAHHAHHAHHAH :D :D

Mikäs tuossa naurattaa, ei meilläkään lapset tappele keskenään. Oletko kade??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietääkseni en koskaan, tai sitten niin nuorena että en muista. Omat lapset ei tappele fyysisesti keskenään, enkä sitä kyllä hyväksyisikään.

Valehtelu naurattaa. Kaikki lapset tappelee keskenään, toiset enempi toiset vähempi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Valehtelu naurattaa. Kaikki lapset tappelee keskenään, toiset enempi toiset vähempi.

Ehkä kaikki sinun kasvattamat lapset, ei meidän vaan. Kyllä meidänkin lapset kinastelee tai saattavat olla samassa lelussa kiinni ja vetää, mutta ei lyödä eikä potkita meilläkään.

Niin, kuuluu se tietty nahistelu ihan lapsen kehitykseen. Sisaruksen kanssa niitä sosiaalisia taitoja opitaan myös. Mutta kyllä meilläkin puututaan tilanteisiin aina, jos alkaa nyrkit heilua noilla pienillä.

Jos kuitenkin minun jo lähes aikuiset lapseni tappelisivat ihan fyysisesti, niin taitaisin aika mietteliääni katsoa peiliin :/ Pienillä lapsilla ei ole sosiaaliset taidot vielä niin hyvin hanskassa, että voisi vaatia koko ajan rationaalista suhtautumista riitatilanteisiin. Mutta tietyssä iässä kyllä pitäisi jo osata jättää ne läpsimiset läpsimättä. Vaikka toinen olisi kuinka raivostuttavan ärsyttävä :kieh:

Taisin oll ajotain 23-24 kun 5v nuorempi pikkuveljeni viimeisen kerran rupes tönimään minua. :D Sitte se muutti kauas pois ja kasvoi aikuiseksi kun rupes käymään töissä. Meillä tuo, että se on koko ikänsä ollu minun kimpussa on se seikka joka teki siitä mulle lähemmän kuin muut sisarukset. Vaikka lapsena ja teininä monet itkut olen sen takia itkenyt ja äidille valittanut, niin kyllä sitä oikeastaanihan lämmöllä muistelee pikku nahinoita. :heart: :laugh:

:laugh: :laugh: Ei hitto,hauskin ketju pitkään aikaan :D eipä tullu mieleen kyllä 18-vuotiaana alkaa veljeä muksimaan,johan se ois pitäny mua ihan pimeenä..mulla on aina ollu läheiset välit sisaruksiin ja ehkä just sen takia ei oo koskaan käyny mielessäkään alkaa potkia tai purra vaikka muuten riitaa jostain asiasta tuliskin. Meillä päin ne on aina osattu selvittää puhumalla :whistle: ja ihan suoraan sanottuna mun mielestä toi on helkkarin lapsellista ja omituista :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Kylläpäs tästä tulikin pitkä ketju :whistle:

mä vähän ounastelinkin sitä :laugh:

Niinpä :D Menepäs kirjottaa sun vaarallisia leikkejä ;)

mitä, onko mulla muka ollu jotai vaarallisia leikkejä :o :D

:laugh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Fartalot:
Taisin oll ajotain 23-24 kun 5v nuorempi pikkuveljeni viimeisen kerran rupes tönimään minua. :D Sitte se muutti kauas pois ja kasvoi aikuiseksi kun rupes käymään töissä. Meillä tuo, että se on koko ikänsä ollu minun kimpussa on se seikka joka teki siitä mulle lähemmän kuin muut sisarukset. Vaikka lapsena ja teininä monet itkut olen sen takia itkenyt ja äidille valittanut, niin kyllä sitä oikeastaanihan lämmöllä muistelee pikku nahinoita. :heart: :laugh:

:laugh: Hyvä nimimerkki! Pierettääkö? XD

On muuten tosi juttu, että on sisaruksia, jotka leikillään tappelee paljon ja siitä jää loppujen lopuksi hyvät muistot. Ei ole tämäkään asia niin mustavalkoinen. Hulluilla on hauskat huvit. :whistle:

Kyllä minun 8 vuotta nuorempi pikkuveli hakkasi minua vielä täydellä 1,5l vesipullolla kun itse odotin esikoistani. Olin 20v itse.
Hänelle on ollut aina vaikea pidätellä turhautumistaan.

Yhteistyössä