Missä iässä se tulee, että äiti on tyhmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli minkä ikäinen lapsi sanoo äidilleen, että äiti on tyhmä tms. Tuli tällainen mieleen, kun tuo neiti tänäänkin niin ihanasti selitti, että äiti on maailman ihanin ja että isonakin hän meinaa asua äidin kanssa, koska äiti on niin ihana.

Milloin on odotettavissa, että äiti onkin tyhmä, joka ei tajua mitään yms. Onko se teini-iän kotkotuksia, vai onko se edessä jo aiemmin?

Meillä oli eskari-iässä neidillä jo tapana sanoa mulle että oon tyhmä jos se suuttui mulle jostakin. Se vaihtelee lapsilla aika paljonkin milloin se tulee se tyhmä-sana.

Meillä nti täyttää 11v, ja pari vuotta on kohta ollut sellaista suuttuessa karjuttavaa "tyhmä, TYHMÄ" Sitten kyllä pyytelee anteeksi.

Ja tänä aamuna viimeksi tuli viereen ennen kellon soittoa, siinä rapsuttelin ntin selkää, niin totesi unisena, että "äiti ja iskä on maailman rakkaimmat, ja haluun aina asua teidän kanssa..." Mutta nyt illasta sitä tyhmää on taas pariin otteeseen kuultu :( :) Että ailahtava on lapsen mieli...

Mie ens aattelin tosta otsikosta, että sie tarkotit että missä iässä äiti tyhmistyy :laugh: :D . No mutta itse kysymykseen: Meijän juniori poitsu on 3,5 v ja äiti on vielä ainakin toistaiseksi viisas :saint: . Tosin joka toinen päivä miusta ei tykätä B) .

meillä 2v iästä alkaen ei ole juurikaan sietänyt äitiä silmissään, vaan isi on niin niin ihana. Kohta ikää tulee kolme vuotta ja äiti alkaa pikkuhiljaa kelvata joihinkin asioiksi jo avuksi, mutta luonnollisesti vain silloin kun isi ei ole paikalla. Jos tämä tästä vielä pahenee, niin kurjalta kyllä tuntuu. Nyt jo itku silmässä välillä..

Meillä ei ole vielä sellaista vaihetta tullu (tai en ainakaan muista, voi olla että mulla onkin vaan valikoiva muisti;) )... Esikoisella ikää nyt 10v.
Joskus se on sanonu, että mä en rakasta sua kyllä enää ja ku mä oon sanonu, että ei haittaa, äiti rakastaa sua silti, ni se on sit tuumannu siiihen: höh, no kyllä mäkin sua ihan pikkusen, mutta en kovin paljoo :heart: :D
Kuopus (1v9kk ) hokee vaan rakas, joten vielä ei ole senkään suusta tulossa haukkumisia. :D

Yhteistyössä