Missä iässä olette alkaneet käyttämään ryppyvoiteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eukko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eukko"

Vieras
Ja koetteko ylipäätensä että niistä on ollut jotain hyötyä?

Täytin juuri 28v. ja taitaa joku kolmenkympin-kriisi pukata päälle hieman etuajassa... Peilistä katsoo riipputissinen kolmen lapsen äippä joka voisi hieman kiinteyttää tuota vatsan seutua, pehvasta puhumattakaan (kun vaan jostain löytäisi aikaa siihenkin). Viime viikolla kaupassa esittelijä kauppasi mulle ryppyvoidetta ja maailmani järkkyi! :laugh: Enhän minä enää 18-vuotias ole (eikä tarvitsekaan) mutta olenko tosiaan jo niin vanha?

Tärkeämpää on sisäisesti saadut aineet, elämäntavat ja se että ihoa ylipäätään kosteuttaa. Ei niillä ryppyvoiteilla ihmeitä tehdä.

Mä aloitin 33 vuotiaana käyttää. Ei ollut sitä ennen ryppyjä.

Oon nelkyt ja risat, enkä oo ryppyvoidetta käyttäny. Antaapa ryppyjen tulla tai onhan noita jo tullut. Ja silti minua työpaikan naiset luuli kymmenen vuotta nuoremmaks kun oon.

Taisin aloittaa parikymppisenä. (Ehkä turhan aikaisin, MUTTA ehkäisemään ja ravitsemaan ihoa).

Nyt olen vajaa 40v ja käytän toki.
Seerumeita lähinnä, en halua maksaa apuainesta.

Olen lähempänä 40v ja hirveän satunnaisesti tulee käytettyä mitään voiteita. Ryppyjä ei juurikaan ole, mutta en polta, en ole auringonvaalija ja muutenkin elän terveellisesti. Harva uskoo minun olevan tämän ikäinen.

27v ja käytän. ja aina koko ikäni oon käyttänyt jotain naamarasvoja päivittäin. mut mä näytänkin 19v.(toivottavasti jatkossakin tuun näyttää nuoremmalta mitä oon)

Onko ryppyvoide sama kuin naamarasva? 25veenä aloin käyttämään rasvaa naamassa, ihan jotain hienoa ja ohutta. Nyt 35veenä isken naamaani Lipolania :D Omistan silmänympärysvoiteen, jota käytin viime talvena pahimpien pakkasjaksojen aikana kun naama kuivui pahasti.

Mutta en omista yövoidetta tai käytä mitään ryppyjä siloittavaa tms vastaavia mainesanoja käyttävää voidetta. Sana kosteuttava riittää minulle. Naamassa on muutama ryppy, lähinnä otsassa mihin en muista koskaan rasvaa laittaa.

Yhteistyössä