Alkuperäinen kirjoittaja jumi:miten sielt kirjahyllyst ny oikeesti saa sen johon, näpyttäny ja näpyttänu mut ei tuu![]()
se naru roikkuu siinä oikeessa reunassa hyllyn vieressä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jumi:miten sielt kirjahyllyst ny oikeesti saa sen johon, näpyttäny ja näpyttänu mut ei tuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:lattiaan ilmesty luukku..mistä siihen avain?
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mihin ihmeeseen tuo kartio tulee??
Alkuperäinen kirjoittaja jups:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mihin ihmeeseen tuo kartio tulee??
sitä leikataan osa pois puukolla ja laitetaan se varjostimeen. puukon saa tv:n alta, ja siihenavain on stereoitten päällä
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:ootteko tuol makuuhuoneesta löytäny mittää? mä en sielt ainakaa mitää irti saa
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:ootteko tuol makuuhuoneesta löytäny mittää? mä en sielt ainakaa mitää irti saa
Alkuperäinen kirjoittaja s&v:Alkuperäinen kirjoittaja kuu:ootteko tuol makuuhuoneesta löytäny mittää? mä en sielt ainakaa mitää irti saa
Makuuhuoneesta???
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja kuu:ootteko tuol makuuhuoneesta löytäny mittää? mä en sielt ainakaa mitää irti saa
peilin, rubikin kuution, sininen ja punanen lappu avain ja se kävi sinne laatikkoon... niin ja joku valkonen lappu
Alkuperäinen kirjoittaja s&v:Hei se tv kanavan numero löytyy wc- pöntöstä ku sammuttaa valot. ja vaihtuu joka kerta...
Alkuperäinen kirjoittaja s&v:joo, sinne makkariin pääsi vasta kun on saanu telkkarin auki
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja s&v:joo, sinne makkariin pääsi vasta kun on saanu telkkarin auki
mie oon vissiin päässy sinne jo vähän aikasemmin... en muista miten... se vaan yhtäkkiä hyppäs sinne...