J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:ja mitä virkaa on kun sammuttaa valot niin tohon yhteen tauluun tulee kirkas soikio :/
Alkuperäinen kirjoittaja jups:mä en löydä oikeaa vessan laattaa, help... mut löysin toisen patterin ja sain telkan auki...
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ku niitä sohvatyynyjä puisteli niin sieltä tippu yks...
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ku niitä sohvatyynyjä puisteli niin sieltä tippu yks...
Ei tipu EI =(
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ku niitä sohvatyynyjä puisteli niin sieltä tippu yks...
Ei tipu EI =(
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:Alkuperäinen kirjoittaja hitto:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ku niitä sohvatyynyjä puisteli niin sieltä tippu yks...
Ei tipu EI =(
ei niin.. mä olen siis löytäny avaimet sohva tyynyn alta 1, roskiksen vierestä yks ja vessan pöntön reunana alta yhden..
Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:Alkuperäinen kirjoittaja hitto:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ku niitä sohvatyynyjä puisteli niin sieltä tippu yks...
Ei tipu EI =(
ei niin.. mä olen siis löytäny avaimet sohva tyynyn alta 1, roskiksen vierestä yks ja vessan pöntön reunana alta yhden..
Alkuperäinen kirjoittaja jups:se toinen patteri oli siinä ruudussa kun on vessan ovi niin siellä katon rajassa teipattuna, mä en saa oikeaa laattaa etittyä...
Alkuperäinen kirjoittaja jups:se toinen patteri oli siinä ruudussa kun on vessan ovi niin siellä katon rajassa teipattuna, mä en saa oikeaa laattaa etittyä...
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja hitto:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:ku niitä sohvatyynyjä puisteli niin sieltä tippu yks...
Ei tipu EI =(
sit käännä sillee että sulla näkyy se kirjahylly ja se on siinä melkein sohvan alla
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:nyt löysin sieltä kylppäristä sen kuutio jutun... vielä olis kaks kaappia kiini.... vessassa ja töllön alla vasen..
Alkuperäinen kirjoittaja jups:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:nyt löysin sieltä kylppäristä sen kuutio jutun... vielä olis kaks kaappia kiini.... vessassa ja töllön alla vasen..
Missä laatassa se on?
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:löysin patterin... tuohon töllöön pitäs varmaan laittaa joku kanava...
Alkuperäinen kirjoittaja jups:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:nyt löysin sieltä kylppäristä sen kuutio jutun... vielä olis kaks kaappia kiini.... vessassa ja töllön alla vasen..
Missä laatassa se on?
Alkuperäinen kirjoittaja hitto:Mitähän tuolla narun tapasella jutulla tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:löysin patterin... tuohon töllöön pitäs varmaan laittaa joku kanava...
Miten mä en sitä nää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:löysin patterin... tuohon töllöön pitäs varmaan laittaa joku kanava...
Miten mä en sitä nää?