Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Samanhintaisia kuin yhdenkin hengen ainakin Lastentarvikkeessa =)
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Multa saat 250e:lla x-adventuren twincot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Riippuu kai siitä kuinka uudet pitää olla. Multa saa aika halvalla sitte ku en enää ite tartte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Samanhintaisia kuin yhdenkin hengen ainakin Lastentarvikkeessa =)
jaah=) ku oon luullu että uudet varsinki ois paljo kalliimpia
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Riippuu kai siitä kuinka uudet pitää olla. Multa saa aika halvalla sitte ku en enää ite tartte![]()
nii :kieh:
saa nähä millo tärppi käy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Samanhintaisia kuin yhdenkin hengen ainakin Lastentarvikkeessa =)
jaah=) ku oon luullu että uudet varsinki ois paljo kalliimpia
Mä ostin vuoden alussa Lastentarvikkeesta Emmaljunga Ceroxit,hintaa oli noin 500 euroa. Samanhintaiset oli myös kaksosten vaunut =)