T
tadaa
Vieras
Vectra noista kaikista isoin takapenkiltä, itse käytiin mittanauhan kanssa kiertään liikkeet kun piti mahtua 3 istuinta taakse!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Käyppäs huviksesi koeajamassa V70 Volvo ja vertaa sitä tojotaan. Saatat muuttaa mielesi =)Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Volvosta en niin pidä, jostain syystä, pitää kuitenkin tutkailla niitäkin.
Tätä kun on vaan pakko peesata.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Käyppäs huviksesi koeajamassa V70 Volvo ja vertaa sitä tojotaan. Saatat muuttaa mielesi =)Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Volvosta en niin pidä, jostain syystä, pitää kuitenkin tutkailla niitäkin.
Tätä kun on vaan pakko peesata.
Alkuvuodesta vaihdoin vanhan V70:sen (-97) Renault Grand Sceniciin vm -05 ihan käytännön syistä mutta vieläkin on ikävä useita vollen ominaisuuksia vaikka reiska on noinkin paljon uudempi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nissan Primera varmari ( uudempi malli) kolmet kunnon vyöt takana ja valtava takaluukku.
Mulla siis se Grand Scenic ja siinä on ne lisäpenkit tarvittaessa käytettävissä.Alkuperäinen kirjoittaja nanna:En suosittele noita farkkuja joissa on ne lisä penkit siellä tavaratilassa. On kokeiltu ja kavereilla on ollut myös. Ei hyvä istuttava pidemmällä matkalla ja teilläkin noi isommat jo sitä ikää (todennäköisesti kokoakin) etteivät siellä kovin kauaan tule viihtymään.
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs sivusta:Itse kanssa katsellut noita autoja sillä silmällä että tarvittaisi kolmet kunnon vyöt, kolme istuinta pitäisi saada mahtumaan. Nyt porukka listaa autoja joka merkkiä ja mallia ja kaikissa on kolmipistevyöt joka paikalla.. Olenkohan katsellut liian vanhoja autoja vai mitä..
Kiittää sivusta ja jatkaa autonmetsästystä.