Missä ehkäisy menetelmässä ei tule menkkoja ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määvaa

Vieras
Oon aina syönyt pillereitä,paitsi nyt kun imetän(ja höö,tietenkään en sillon ku oli raskaana :) ) ja nyt mietin mikä ehkäisy olisi sitten se paras mahd. minulle...Eikö oo niin,et jossain ehkäisymenetelmässä ei tulis menkkoja ollenkaan?se sopis kyllä mulle... Mitä suosittelisit?

eikös niissä minipillereissä ole se että niitä syödään jatkuvasti joten pientä tipuettelua voi tulla, eli niissä ei pidetä sitä viikontaukoa. ja hormoonikierukka olisi toinen vaihtoehto, niissä helpottuu menkat, vuoto ja kivut vähenee.

Mulla ei tullu menkkoja hormonikierukan kanssa eikä Femilar-pillereiden... Tosin noi pillerit kyllä sotki hormonit aika hyvin, kun menkat alko vasta monta kuukautta pillereiden lopettamisen jälkeen...

Itse olen skippaillut menkkoja NuvaRingillä, yhdistelmäpillereillä ja nyt laastareilla. Gynekologi sanoi, että väh. 2 kuukautiset pitää olla vuodessa. Muuten voi käyttää ehkäisyä vaikka miten kauan putkeen.

No eipä sellaista taattua ole. Mulla jokaikinen hormonimenetelmä aiheuttaa sen, että vuodan kokoajan. Menkkojen normaali kesto yli 10 pvää, mutta mieluummin sit se 10 pvää kuukaudesta kuin koko kuukausi :(

Yhteistyössä