Miss XL 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdfadsf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä on koira haudattuna... löysinpäs facessa Iltiksen sivuja selaillessani jopa tälläisen: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=105939939612575&set=a.105941876279048.1073741828.100005897076625&type=1&relevant_count=1 Huijata nyt itsensä voittoon. Mie en kyllä ymmärrä ollenkaan tuommoista peliä.

Jospa nyt sit palattais maan pinnalle ;) Kerrompa hieman jotain vastineeksi, vaikkakin se kaikki on turhaa ! En voi eikä mun mielestäni tarvitsekkaan miellyttää kaikkia. Kuitenkaan kaikkea mitä lehdissä sanotaan ei kannata uskoa. Mä en ole itseäni lihottanut kisaa varten vaan kun tiesin olevani mukana kisassa, niin etuliitteen takia oli helppo mässätä roskaruokaa enemmän kun ehkä normaalisti, myös tää kisan ja muiden juttujen aiheuttama stressi teki elämästäni vähemmän tasapainoisen jolloin helpoin tapa varmasti Pikku nälässä oli käydä mäkkärin autokaistalla. Tietysti aina olen ollut enemmän herkkujen perään kun porkkanoiden joten kyllä kisan ekoissa kuvauksissa painoni oli 79 kiloa , hakuvaiheessa 77 kiloa ! En hyppää tutkimassa centtejäni joka päivä mutta tällä hetkellä painoni on 79,1 mutta vaihtelee päivittäin kilon -2 ja viimeisen kahden vuoden sisällä painoni on noussut noin 5-8 kiloa. Tarkoitus on kuitenkin että jatkossa jätän roskaruokaa pienemmälle sillä en halua painoni nousevan enää ylemmäs =( Kisan hakukriteerit olivat" jos olet sopusuhtainen" ja mielestäni tälläinen olen. Se on jännä juttu kun semifinaaleissa keskustelupalstojen mukaan olin sairaalloisen lihava ja epäterve ja nyt voiton saaneena olen liian pieni ??? Kuten sanoin kauneus on katsojan silmissä ja nyt kävi näin =D Huomion kipeä ? ilmeisesti nautin tästä kaikesta saamastani huomiosta enkä mene rikki vaikka haukkuja tulisikin. Sulla on sun mielipiteet ja onneksi itse tiedän miten elän ja miten asiat oikeasti ovat jokainen meistä kuitenkin on mielipiteitä täynnä ;)