Miss Suomi kilpailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdin

Vieras
Lueskelin iltalehdestä uutista jossa oli jonkun vuoden Miss Suomi ja innostuin googlailemaan entisiä Miis Suomi voittajia. Jotenkin en ihmettele miksei Suomi ole koskaan pärjännyt kunnolla Miss Universum kilpailussa. Yhdenkään vuoden missi ei ole ollu häkellyttävän kaunis. Sääli sinänsä koska kaduillakin näkee paljon kauniimpia naisia kuin tuossa kilpailussa. Onko se vaan niin ettei se superkauniit halua osallistua tuollaiseen vai onko tuomareiden aika käydä Specsaversilla ? Tänään esitellään vuoden 2015 finalistit klo 13. Saa nähdä onko joukossa ketään kaunista tänäkään vuonna... Mitäs mieltä te muut olette ? Onko suomen missit oikeasti kauniita ja upeita ?

Se pelkkä naama ei ratkaise. Lisäksi pitää olla tietyn pituinen ja painoinen, ei silikoneja jne. Pitää osata kävellä ja olla intoa hommaan... tunnen monia tosi kauniita, mutta a) heitä ei kiinnosta b) mitat on väärät c) osalla on implantit

Silloin, kun olin itse lapsi missit olivat häkellyttävän kauniita aina. Nyt, kun olen itse aikuinen ei monikaan ole itseäni kauniimpi. Olen nimittäin keskivertonaista kauniimpi kasvoiltani ja kauniin mallinenkin.

Suomalaiset nyt eivät vain ole kaunista kansaa. Eivät miehet eikä naiset. Ei siinä mitään. Ei Britit, Mongolit, Somalitkaan, Intialaiset tai Kiinalaisetkaan ole.
Joku linkkaa tähän kohta Bollywood-tähtiä, mutta ei niillä ole merkitystä. Suomalaisia on niin vähän, että poikkeuksellisen moiset upeat yksilöt ovat erittäin harvinaisia. Yksi ei riitä. Pitäisi olla niin monta että joukosta löytyy intoa lähteä kisaamaan näin typerässä asiassa.

Vaaditaan niin paljon pituutta että jo riittää karsimaan liikaa kauniita pois joukosta. Lisäksi moni häkellyttävän kaunis on tuollaisena parikymppisenä vasta lapsen näköinen.

Suomalaiset nyt eivät vain ole kaunista kansaa. Eivät miehet eikä naiset. Ei siinä mitään. Ei Britit, Mongolit, Somalitkaan, Intialaiset tai Kiinalaisetkaan ole.
Joku linkkaa tähän kohta Bollywood-tähtiä, mutta ei niillä ole merkitystä. Suomalaisia on niin vähän, että poikkeuksellisen moiset upeat yksilöt ovat erittäin harvinaisia. Yksi ei riitä. Pitäisi olla niin monta että joukosta löytyy intoa lähteä kisaamaan näin typerässä asiassa.

Kauniita on pilvin pimein, sen kun lähtee kävelemään keväiseen kaupunkiin.

[QUOTE="...";30722838]Kauniita on pilvin pimein, sen kun lähtee kävelemään keväiseen kaupunkiin.[/QUOTE]

Tokihan kaltaisensa viehättävät. Muutenhan esimerkiksi eskimoita ei olisi olemassa ollenkaan.