Mis XL kisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misxlwannabe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

misxlwannabe

Vieras
Kuinka moni osallistunut joskus? minä osallistuin monta vuotta sitten, pääsin "välierään" eli laivaristeilylle, jossa oli kilpailu. Minulla ei ollut kannustujoukkoja, voittajan äänesti yleisö. tekisi mieli ilmoittautua uudestaan seuravaan kisaan. Tuli mieleen kun tulee just telkkarista. Mitä mieltä olette kisasta noin muuten?

Hyvä että on noitakin kisoja, vaikka noin ylipäätään ihmettelen sitä, miten jotakin niin subjektiivista asiaa kuin ihmisen ulkonäkö voi laittaa arvojärjestykseen. Mutta hyvä, että jos ulkonäkökisoja pitää olla, että niitä on kaikenlaisille ihmisille.

enkä ole ajatellut osallistua vaikka nykyään mitat olisivatkin "kohdallaan" tuohon kisaan (90kg ja pituus 165cm) en vain tunne oloani kotoisaksi. Tsemppaan kuitenkin mahdottomasti tuolle tielle lähteviä, ihania naisia jotka ovat sinut itsensä ja kroppansa kanssa!

T. entinen malli "normaalipainoisena"

Mä lähetin kuvani joskus parikymppisenä kun ajattelin että kisa auttais olemaan sinut itsensä kanssa. Hetken päästä tuli kirje: "kiitos osallistumisestasi" ja samalla ilmoitettiin ettei meikällä ole mitään saumaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä lähetin kuvani joskus parikymppisenä kun ajattelin että kisa auttais olemaan sinut itsensä kanssa. Hetken päästä tuli kirje: "kiitos osallistumisestasi" ja samalla ilmoitettiin ettei meikällä ole mitään saumaa :|

Häh????????????? Olet tosi kaunis ja seksikäs!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Häh????????????? Olet tosi kaunis ja seksikäs!

Kiitos vaan (mä leikin että sä ihan tosissasi kommentoit noin ja että mä uskon tuon itsekin) :D :D :D.

Ihan rehellisyyden nimissä, mä luulen että silloin pulmana oli liian vähäiset kilot. Olin liian pieni isoksi, mutta liian iso normaaliksi...tai jotain :)

Toissa vuonna osallistuin ja oli aivan mahtavaa. Tänä vuonna muuttivat sääntöjä niin että ei enään yleisö valinnut kuka pääsee finaaliin, mikä on hyvä asia. Ja tänä vuonna ei myöskään otettu yhtään sellaista kisaajaa joka on aijemminkin ollut. Ens vuonna aijon osallistua :D

Yhteistyössä