Mirenan poiston jälkeen-raskaus?

Olen otattamassa Mirenaa pois 7.7 ja tarkoitus olisi että vauva ois tervetullut.

Mirena-menkat eli tuhru alkoi viime lauantaina ja laskin että kp olisi noin 17-18 kun otatan sen pois. Ennen Mirenaa oli kp 25. Kuinkahan äkkiä keho reagoi ja miten se reagoi kun Mirena poistuu kehosta?

Laittaminen sattui aivan törkeen paljon, mahtaakohan se poistokin sattua?
 
Mun Mirena otettin pois 8.6, ja tuhruvuoto alkoi viime viikon tiistaina (16.6); kesti neljä päivää ja oli tosi niukkaa. No, nyt sitten taas tänään alkoi tuhruttelu...

Oon tässä miettiny et jos satun tulemaan raskaaksi niin mistä se LA oikein lasketaan, jos tärppää näiden tuhruttelujen jälkeen ilman että on kunnon menkkoja välissä ? Onko kellään kokemusta et on raskautunut heti Mirenan poistattamisen jälkeen ilman menkkoja?
 
Minulta poistettiin kesäkuun puolessa välissä Levonova. Ei poisto tunnu oikeastaan miltään. Samana päivänä oli pientä vuotoa, mutta se loppui. Kahden päivän päästä alkoi kuukautiset, tai ainakin uskon niin koska heinäkuussa tuli taas sen kierron mukaan kuukautiset.

Nyt odotellaan koska alkaa tapahtua, vauva toiveissa iltatähti =)

Olisi kiva kuulla muiltakin kokemuksia miten kauan on kierukan jälkeen kestänyt tärpätä ja miten elimistö on reagoinut kierukan poistoon?
Mulla oli kierukan poiston jälkeen heti ns.raskaus oireita väsymys, vatsa kipristeli vähään väliä sen kuukauden ajan mutta nyt kuukausi on mennyt ja ne oireet on poissa.

 
Mä voisin kanssa kirjoittaa tänne.Kesäkuussa poistettiin mirena hormonikierukka ja tänään alkoi kolmas yrityskierto:whistle:
Mulla on pelko,että raskautuminen kestää,kaksi edellistä lasta saaneet alkunsa yk4 ja yk5 ja molempia ennen söin pillereitä.
 
Heippa.olis kiva kuulla onko muilla tärpännyt,ketkä on aiemmin tänne kirjotttanu?
Mulla kyllä sattui ihan kamalasti kierukanpoisto,lankoja jouduttiin kaivelemaan,en enää ikinä halua uutta kierukkaa :/

Kiitos Kehäkukka vastauksestasi =) puolikin vuotta tuntuu vaan tosi pitkältä ajalta,kun on kova vauvakuume :ashamed:
 
Multa poistettiin hormonikierukka kesäkuussa. Vielä ei ole yritys alkanut, mutta kierto taitaa olla palaamassa. Mulla tuli poiston jälkeisellä viikolla tyhjennysvuotoa ja ekat menkat tuli vasta tasan seitsemän viikkoa poistosta! Nyt sitten tuli toiset eli nyt kierto oli 32 päivää, mikä on mulla jo melko normaali. Ollut ennen noin 30 päivää (tosin joskus vuonna 2005, ennen raskautta ja kierukkaa...).

Joulukuussa alkais yritys näillä näkymin (ellei vauvakuume muutu aivan mahdottomaksi), saapa nähdä miten käy...

Olisi kiva kuulla miten muilla on käynyt!
 
Multa mirena poistettiin 01/08, helmikuussa ja huhtikuussa tuli menkat ja sit olin raskaana! Tuolla se pieni ihme on isän viihdytettävänä. Kuusi vuotta aiemmin lääkäri ehdotti kohdun poistoa kun ei toista lasta näkynyt ja menkat tosi runsaat, tuli anemia. Onnex kokeilin kierukkaa joka poisti menkat ja näin kävi, et raskauduin ku se poistettiin. Semmonen lääkäri tietäväinen..
 
Itsellä Mirena ja ensi vuoden lopuilla tarkoitus poistattaa ja alkaa yrittämään mieheni kanssa lasta...Todella moni on joutunut pitkään yrittämään lasta näemmä sen poiston jälkeen... :( Toivottavasti kaikki onnistuvat yrityksissään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja petronella09:
Plussa tuli yk4 :heart:
Paljon onnea Petronella! :flower:

Mä kuumeilen edelleen, mutta yritys edelleen alkamassa vasta pari kuukauden päästä. Onneksi kierto on alkuodottelun (7 vkoa) jälkeen lähtenyt normaalisti käyntiin (eka 32, nyt 28). Nyt ei enää tarvitsis kun malttaa odottaa :headwall:
 

Yhteistyössä