Mirenan poisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksihalut palasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksihalut palasi

Vieras
Hormonikierukan ei kai pitäisi vaikuttaa seksihaluja vähentävästi samoin kuin pillereiden. Itselläni kävi kyllä juuri niin, pari kuukautta meni hyvin, mutta sitten kuoli kaikki halut. Itse olen kokeillut kaikki mahdolliset pillerit ja renkaan, sitten gyne suositteli kierukkaa. Syynä kokeiluihin oli se, että pillerit vaikuttivat suuresti mielialaan (hullu hirviö sisälläni heräsi) ja seksihaluihin.
Nyt olen ollut viikon (vain !) ilman kierukkaa ja halut alkavat palailla. Ihana olla ilman hormooneja! Ja onneksi vauvan tuleminen ei olisi mikään suuri katastrofi!

Samat on kokemukset täällä,
sekä pillereistä että hormonikierukasta.
Kierukka ehti vuoden olla, ei siis niin minkäänlaista halukkuutta,
eli ainakin se teki tehtävänsä;
ei haluja, ei seksiä, ei vauvoja............. ei kiitos enää.

mulla mirena-kierukka aiheutti myös haluttomuutta, epäsäännöllistä tiputteluvuotoa aika ajoin, enkä tuntenut itseäni enää naiseksi ilman norm.kuukautisia(oonkohan normaali?) ja loppujen lopuksi kahden vuoden käytönjälkeen sain kohtutulehduksen ja neljän päivän sairaalareissun! ei enää ikinä vieraita esineitä sinne kohtuun!!!

minulla mirena ei vaikuttanut mitenkään seksihaluihin, ainakaan poistavasti - enemmänkin päinvastoin :)

Poistin kuitenkin mirenan n. 3 v jälkeen, koska sivuoireet: hiusten lähtö, muiden kasvojen kasvu sekä akne alkoivat olla jo liikaa. Nyt poistosta kk ja ensimmäiset kuukautiset tuli ajallaan..myös iho alkaa pikkuhiljaa kasvoissa onneksi jo rauhottua!

MIelessä minulla poisto, ensimmäinen Mirena käytössä siis (en tyytyväinen, vuotoja, hiivatulehdusta, tuhruttelua jo viisi kk, hermo menee). Laittaminen sattui hirveesti, entä poistaminen? Kerrotteko kokemuksia, kannattaako esim. ottaa etukäteen särkylääkkeitä?

minulta on poistettu 2 mirenaa, kumpikaan - laitto tai poisto ei ole sattunut. Poistoa en ole oikeestaan huomannut mitenkään. Joillain mirena on ilmeisesti jotenkin jäänyt kiinni limakalvoihin tms. jolloin poisto sattuu. Voithan varmuuden vuoksi ottaa yhden särkylääkkeen ennen sitä. Ja varaa siteitä mukaan :)

onko kellään ruvennut kasvamaan viiksikarvoja mirenan käytön aikana? Itse olen huomaavinani myös sellaista haluttomuuden lisäksi. pms.t on kyllä poissa,mikä on iso plussa mirenalle ja siksi en siitä luopuisi.

onko kukaan huomannut viiksikarvojen lisääntyneen mirenan käytön aikana? itse olen ollut sellaista huomaavinani haluttomuuden lisäksi. pms.t on kyllä poissa ja se on iso plus mirenalle.

Mulla kanssa seksihalut väheni ja vaikka yleensä mirena vähentää kuukautisten määrää niin mulla ei ja vatsakipujakin oli. Sit onneksi gyne suositteli kohdun lämpöpallohoitoa ja se kannatti nyt kivut poissa ja kuukautiset myös jäi pois ja mikä ihaninta nyt taas nautin seksistä tosi paljon. P.S. Viiksikarvat (vaaleat) jäi muistoksi.

hei ajattelin kysellä ihan sellaista, että onko kenelläkään ollut niin että mirena olisi ollut todella vähän aikaa, itselläni laitettiin 30 joulukuuta2008, ja se oli vaikn noin viikon paikallaan, poistettiin 8.1.2009.koska tuli aivan kamalat kivut(verrattavissa synnytyksen alku supistuksiin) nyt sitten odottelen että koska menkat alkaisivat, edelliset alkoivat 25.12.2008 ja loppuivat 10.1-2009. eli tänään olisi kiertoni mukaan siis 28 päivä eikä menkkoja kuulu. mietinkin siis että kuinka sekaisin kierto voi mennä kun se kierukka oli siinä välissä? kauanko joudun odottelemaan kuukautisia?

Yhteistyössä