Mirenahormonikierukka ja verenvuoto alussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VauhtiViuhti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

VauhtiViuhti

Jäsen
15.07.2008
44
0
6
Mulle laitettiin kolme viikkoa sitten Mirena ja nyt aloin miettimään, että onko normaalia, että mulla on nyt kohta kaksi viikkoa ollut veristä vuotoa.
Oli siis pari päivää kierukan laiton jälkeen vuotoa ja sit muutama päivä ilman ja nyt on tosiaan kohta kaksi viikkoa vuotanut limaista verta. Välillä veri on ihan kirkasta, mutta pää osin kohtuu tummaa ja selkeästi joukossa limaklönttejä.

Mulla tuon ekan kierukan laiton jälkeen kesti sitä vuotoo puol vuotta. Välillä vuosin enemmän, välillä vähemmän. Ja alussa mullakin tuli ihan kirkasta verta.

Sen puol vuotta ku kesti niin sit loppu ku seinään. Sen jälkeen tuli about 3-4 kk välein "menkat", kesti päivän ja muutama hassu tippa tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja VauhtiViuhti:
Siis oliko sulla jatkuvaa vuotoa puol vuotta?? :o

No melkeen joo, sen aikaa se pahimmillaan kestää.. Muutama päivä saatto olla sillon tällön ettei vuotanu.

Mutta taustasta sen verran että se laitettiin mulle endon hoitoon ja myös sen takia että mulla oli jatkuvat menkat. Pisimmät kesti kolme kuukautta putkeen! Joten sekin siihen saatto vaikuttaa.

Mut oikeesti, se oli ilman muuta sen arvoista. Mulla on ny toinen kierukka, maaliskuussa vaihdettiin enkä kyllä mistään hinnasta antais pois!

Alkuperäinen kirjoittaja VauhtiViuhti:
okei. No hyvä kuulla, ettei mitenkään vaarallista ainakaan ole. Mulla on tosiaan ensimmäistä kertaa kierukka...

Joo toisen kans kävi paljo helpommin. Vuoto kesti pari päivää ja sen jälkee ei mitää, pari kk sitte vaihdettiin :)

Yhteistyössä