mirena04 ja muut VHV-fanit part.2

RouvaMadHatter

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 106
2
36
http://www.youtube.com/watch?v=rnQuEMieWdg

OMG, kylläpä kostuttaa taas nuo matalat murinat :p :heart: :saint: :D !!

Näin viime yönä unta jossa Ville ja minä, no ihan pussailuasteella oltiin, mutta millä tunteella :whistle: :p :D ..

Ootko jo ennakkoon tilannut Venus doomin? Minä olen hoputtanut miestä tilaamaan ennenkun loppuuvat kesken, viimeksihän niitä oli vaan tietty määrä myynnissä. Tänään on pakko tilata |O !!

 
Ihanaa kun sä aina ilahdutat mua (ja muitakin) Ville Hermannilla
a010.gif


Viltsu vaihtanu merirosvolookin pikkupoikalookiin, mut on se ihana nassikkanakin.

Mäkin oon nähny Villestä kolme kertaa unta, mut oon aina ollu niin ujo etten oo ees uskaltanu sanoo sille mitään. Kerran nukuttiin kaksin jossain aitassa, siis NUKUTTIIN :headwall: Viimeks se pyys mun puhelinnumeron, mut eipä vaan oo soitellu :laugh:

Luotan et levy löytyy kaupasta sitten kun ilmestyy. Vai luottaisinko... Apua, mistä niitä voi ennakkotilata?
 
Ihan vaan tonne ja sitten tilaamaan, jos siis on luottokorttia :whistle: .. Mies sai vihdoin tilattua tuon special edition version Venus doomista, hiphei :D ! Tuossahan on kuitenkin niitä bonus trackejä joita ei tavallisista kaupoista saa joten pakko saada tuostakin tuo erikoisversio :p . Kyllähän niitä levyjä kaupoista varmasti saa mutta vähän lyhyempänä eikä saa kaikkea ylimääräistä krääsää ;) .
 
Kerroinkohan jo sen yhden unen Villestä ja minusta kun olin kattomassa Villen ja Kari Tapion yhteiskeikkaa :whistle: ? No kuitenkin, keikan jälkeen menin kysymään Villeltä että "lähtisitsie kahtommaan miun kanssa elokuvviin tuon Piratesin?" Ja sitten olin ihan nolo että pakkoko oli sanoa noin murteella :headwall: :D ! No Ville oli sen tietty jo nähnyt mutta sanoi että hänellä on sattumoisin kaksi vapaalippua leffaan, että voisihan tuon kattoa toisenkin kerran :D !
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Ootko saanut nuo ylimääräiset 2 biisiä jostain? Luulen kyllä että tuo levy on sen verran kopiosuojattu että ei voi polttaa :/ . Piti ihan kaivaa tää levy ja kuunnella tässä samalla B) .


En oo saanu, enkä oo ees yrittäny ettiä mistään. Mitkä ne kaks biisiä on?

 
Sori, käytiin ulkoiluttamassa koiria tässä välissä..

Elikkäs biisi nro 11 on nieltään Venus (in our blood) ja nro 12 on The cage. Kuulostaako tutuilta?

Noita erikoislevyjähän oli myynnissä 20 000 kpl ja mulla on levy nro 6167 B) .

Ja arvaas kenen syntymäpäivänä tuo uusin levy julkaistaan Suomessa :saint: ? Ihanan lahjan Ville mulle järjesti ;) ..!
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä