Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 21:31 nykyään ilman kirjoitti:Minulle ei tullut ylimääräistä painoa Mirenasta. Muita sivuvaikutuksia oli: masennus, iho-ongelmat, hiustenlähtö. Kuukautiset helpottuivat paljon, se hyvä puoli kierukassa oli. Samoin ehkäisyteho oli varma, ei pettänyt...
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 22:45 nykyään ilman kirjoitti:Tarkoitin, että omalla kohdallani kierukka oli varma, ei pettänyt kertaakaan, vaikka monta vuotta (neljä) sitä käytin. Kipuja se aiheutti jonkin verran alavatsaan, tuo kierukka. Ainakin ensimmäinen käyttövuosi oli siinä suhteessa hankala. Samoin vuotoja ja tiputtelua oli runsaasti ensimmäisen vuoden aikana, mutta sitten se helpotti. Eihän mikään ehkäisy, tietenkään, ole sata varma, mutta hormonikierukka on yksi varmimmista ehkäisymenetelmistä. Mikäli se on oikein asennettu, eikä ole käytössä mitään sellaisia lääkkeitä, mitkä aiheuttaisivat ehkäisytehon alenemista (niitäkin kai on, tietääkseni, joitain?) Kierukan teho on viisi vuotta, sekin täytyy otta huomioon - eihän se sen jälkeen enää sitten ehkäise raskautta.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 09:24 mirena04 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 22:45 nykyään ilman kirjoitti:Tarkoitin, että omalla kohdallani kierukka oli varma, ei pettänyt kertaakaan, vaikka monta vuotta (neljä) sitä käytin. Kipuja se aiheutti jonkin verran alavatsaan, tuo kierukka. Ainakin ensimmäinen käyttövuosi oli siinä suhteessa hankala. Samoin vuotoja ja tiputtelua oli runsaasti ensimmäisen vuoden aikana, mutta sitten se helpotti. Eihän mikään ehkäisy, tietenkään, ole sata varma, mutta hormonikierukka on yksi varmimmista ehkäisymenetelmistä. Mikäli se on oikein asennettu, eikä ole käytössä mitään sellaisia lääkkeitä, mitkä aiheuttaisivat ehkäisytehon alenemista (niitäkin kai on, tietääkseni, joitain?) Kierukan teho on viisi vuotta, sekin täytyy otta huomioon - eihän se sen jälkeen enää sitten ehkäise raskautta.
Juuh, minun Mirenani oli ihan oikein asennettu, eikä mitään lääkkeitäkään ollut. Ja ihan uusikin oli, 1½ kk ollut paikoillaan kun kuopus sai alkunsaJoten ei mulle kierukkaa enää kiitos. Vuosikaudet oon syöny pillereitä, jotka eivät ole yhtä varmoja ku hormonikierukka, eikä mitään ole sattunut.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 15:36 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 09:24 mirena04 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2006 klo 22:45 nykyään ilman kirjoitti:Tarkoitin, että omalla kohdallani kierukka oli varma, ei pettänyt kertaakaan, vaikka monta vuotta (neljä) sitä käytin. Kipuja se aiheutti jonkin verran alavatsaan, tuo kierukka. Ainakin ensimmäinen käyttövuosi oli siinä suhteessa hankala. Samoin vuotoja ja tiputtelua oli runsaasti ensimmäisen vuoden aikana, mutta sitten se helpotti. Eihän mikään ehkäisy, tietenkään, ole sata varma, mutta hormonikierukka on yksi varmimmista ehkäisymenetelmistä. Mikäli se on oikein asennettu, eikä ole käytössä mitään sellaisia lääkkeitä, mitkä aiheuttaisivat ehkäisytehon alenemista (niitäkin kai on, tietääkseni, joitain?) Kierukan teho on viisi vuotta, sekin täytyy otta huomioon - eihän se sen jälkeen enää sitten ehkäise raskautta.
Juuh, minun Mirenani oli ihan oikein asennettu, eikä mitään lääkkeitäkään ollut. Ja ihan uusikin oli, 1½ kk ollut paikoillaan kun kuopus sai alkunsaJoten ei mulle kierukkaa enää kiitos. Vuosikaudet oon syöny pillereitä, jotka eivät ole yhtä varmoja ku hormonikierukka, eikä mitään ole sattunut.
Tuliko sinulle normaalit raskausoireet vai oliko myös joitakin "epänormaaleja" oireita+