Mirena kierukka, raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Panic

Vieras
Te kenelle on asennettu Mirena, jäikö menkat heti pois? Mulle asennettiin viikko sit Mirena, menkat nyt pari päivää myöhässä. Ennen asennusta tein ohjeen mukaan raskaustestin, negaa näytti. Äsken kaivon testin laukusta ja ihan kun silmäni olisivat havainneet haamun siinä, mutta en ole ollenkaan varma.

Paniikki iski että mitä jos raskaus olikin jo alkanut ennen asennusta.. Ovulaation aikaan harrastettu seksiä, keskeytetty yhdyntä "ehkäisynä". Joo, tiedän että on epävarma ehkäisy mutta meillä se on toiminut monta vuotta.

[QUOTE="Veeja";28070924]Olen käsittänyt että mikäli raskaana niin kierukkaa asennettaessa raskaus keskeytyisi.(?)[/QUOTE]

Ok, hyvä tietää! :)
Käyn tänään vielä ostaa testin niin ei tarvii stressailla asiasta.

[QUOTE="Veeja";28070924]Olen käsittänyt että mikäli raskaana niin kierukkaa asennettaessa raskaus keskeytyisi.(?)[/QUOTE]

Onko näin? Mietin vaan, kun itselleni tehtiin sterilisaatio ruuveilla ja edellisessä kuussa unohdin sopivasti yhden pillerin ekalta viikolta.Vuotoa ei tullut ollenkaan heti sterilisaation jälkeen kuten ohjeen mukaan pitäisi, mutta viikon päästä alkoi voimakas 7 päivän vuoto.Olisikohan mahdollista, että olisinkin ollut raskaana? Toisaalta varmaan kokenut lääkäri olisi huomannut tähystellessään toimenpiteen aikana alkuraskauden.Taitaa olla liian vilkas mielikuvitus:O

Yhteistyössä